• ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
  • کد خبر: 18931
  • readingTime: ۱ دقیقه
سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: واژگونی تریلر در بزرگراه شهید اقارب پرست به جراحت راننده پراید انجامید و رفع نقص کمربندی سپاهان‌شهر به سمت شهر ابریشم به عنوان مسیر جایگزین می تواند در کاهش تصادفات در این محور موثر باشد.

سرهنگ محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: ساعت۰۴:۳۰ بامداد امروز، در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید اقارب حد فاصل تقاطع بزرگراه شهید میثمی-و پل شهید ستاری بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر کشنده FH ، کشنده از اتاق بار جدا که پس از واژگونی اتاق بارو ریزش محموله بخشی از مسیر مسدود و کشنده در مسیر مخالف با دیوار بتنی حاشیه بزرگراه برخورد می کند.

وی ادامه داد: در حادثه دوم راننده سواری پراید که در مسیر اولیه تریلی در حال حرکت بوده است ؛ با عقب اتاق بار برخور و راننده دچار جراحت می شود.

سرهنگ محمدی بیان کرد: رفع نقص کمربندی سپاهان‌شهر به سمت شهر ابریشم به عنوان مسیر جایگزین می تواند در کاهش تصادفات در این محور موثر باشد.

وی علل تصادف را عدم توانایی در کنترل به علت تخطئی از سرعت مطمئنه از جانب راننده کامیون کشنده نسبت به ابنیه راه و حاشیه راه دانست و افزود: به دلیل عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری پراید و عدم ‌ایمن سازی محیط از جانب راننده تریلی توسط کارشناسان پلیس تشخیص داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =