پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در اصفهان

عکس:مجتبی جهان بخش

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از محدودیت های ترافیکی اربعین در کلانشهر اصفهان و شهرستانهای استان اصفهان خبر داد. 

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی هیئتهای عزاداری در محل های تعیین شده،پلیس نسبت به اعمال محدودیت مقطعی، موقت و پوشش ترافیکی مراسمات اقدام‌ می کند.

وی افزود: تردد عابران پیاده در خیابان های منتهی به گلستان شهدا و امامزاده شاه کرم زیاد است و به شهروندان توصیه می شود از خودرو و موتورسیکلت استفاده نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه پارک خودرو در زیرگذر شهید لاوی احتمال تصادف را افزایش می دهد، گفت: محدودیت های اعمال شده تردد به صورت مقطعی است و تا برگزاری مراسم عزاداری اربعین این محدودیت ها تداوم خواهد داشت. 

وی اضافه کرد: در شهر اصفهان در محدوده های منتهی به  گلستان شهدا؛ محدودهای اطراف میدان امام (ره)، میدان احمدآباد، میدان‌ بزرگمهر، چهار راه‌ تختی، میدان آزادی، خیابان سعادت آباد به سمت خیابان سجاد، میدان شهید لاوی و میدان بسیج به منظور پوشش ترافیکی‌ لازم و رفاه حال عزاداران حسینی محدودیت مقطعی اعمال می شود. رانندگان در مسیرهای اعلامی تردد نداشته و در صورت نیاز ازمسیرهای جایگزین در خیابان های موازی و اطراف استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =