پلیس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از آزادسازی موتورسیکلت‌های رسوبی و خودروهای توقیفی به مناسبت هفته ناجا خبر داد و گفت: به مناسبت هفته ناجا، شرایط ویژه‌ای برای آزادسازی موتورسیکلت‌های رسوبی و خودروهای توقیفی فراهم شده است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین ضمن تبریک هفته ناجا با بیان این که برنامه‌های متنوعی در هفته ناجا برگزار خواهد شد، اظهار کرد: همایش هم‌رکابی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با مشارکت هیأت دوچرخه‌سواری روز جمعه هفته گذشته با شعار «در مسیر شهدا» برگزار شد؛ دوچرخه‌سواران در همایش مذکور از گلستان شهدا تا مزار شهید والامقام محسن حججی در شهرستان نجف‌آباد را رکاب زدند.

وی از اجرای برنامه‌های تشویقی در حوزه ترافیک خبر داد و افزود: شرایط ویژه‌ای برای آزادسازی موتورسیکلت‌های رسوبی و خودروهای توقیف‌شده‌ فراهم شده که شهروندان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تأکید کرد: در 6 ماه گذشته با کاهش ۳ درصدی جان‌باختگان و مجروحان تصادفات جاده‌ای در استان اصفهان مواجه بودیم و ۱۹ هزار موتورسیکلت رسوبی و همچنین دو هزار خودرو توقیفی آزادسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: کماکان طرح زوج وفرد در رینگ اصلی و طرح منع تردد شبانه در کلان‌شهر اصفهان ملغی است و منتظر تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا در این خصوص هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =