فدایی

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با اشاره به استقبال ۴۳ درصدی اصفهانی ها از واکسیناسیون کرونا گفت: هنوز واکسیناسیون کرونا برای زیر ۱۸ ساله ها به اصفهان ابلاغ نشده است و گفته های ارائه شده در رسانه ملی نمی تواند ملاک کار قرار گیرد.

رضا فدایی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین درخصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان اصفهان اظهار کرد: تاکنون حدود ۴۳ درصد جمعیت بالای۱۸ سال در اصفهان دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند و ۲۰ درصد هم به طور کامل در برابر کرونا واکسینه شدند و بیشترین واکسن تزریق شده سینوفارم است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۰ هزار نفر از بیماران خاص واکسن کرونا دریافت کرده اند، گفت: ۵۰۵ هزار سالمند هم در اصفهان نسبت به کرونا واکسینه شدند و با توجه به اینکه جمعیت بالای ۳۲ سال برای دریافت واکسن فراخوان شده اند متاسفانه استقبال اصفهانی ها از دریافت واکسن کرونا کم بوده است.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان تصریح کرد: امکان تزریق روزانه ۱۰۰ هزار دوز واکسن در ۳۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون و ۸۱ مرکز غیرتجمیعی در استان اصفهان فراهم است، اما به طور متوسط روزانه ۴۳ هزار نفر برای دریافت واکسن مراجعه می کنند که آمار قابل قبولی نیست و تبعات آن در موج بعدی نمایان می شود.

وی گفت: هنوز ابلاغیه در خصوص چگونگی و نحوه  واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارسال نشده است و گفته های ارائه شده در رسانه ملی نمی تواند ملاک کار قرار گیرد.

فدایی با اشاره به تخصیص ناچیز واکسن برکت به اصفهان گفت: تاکنون سهم توزیعی واکسن برکت در اصفهان ۱۵۰ هزار دوز بوده است و نگرانی از دوز دوم واکسن برکت و آسترازنکا محسوس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =