• ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
  • کد خبر: 18918
  • readingTime: ۱ دقیقه
بیمه سلامت

در راستای توسعه خدمات الکترونیک سازمان بیمه سلامت، تمدید الکترونیکی بیمه ها محقق شد.

به گزارش ایراسین و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، حسین بانک با اعلام این خبر افزود: سازمان بیمه سلامت به منظور رفاه حال شهروندان عزیز و در عمل به مسئولیت اجتماعی خود در دوران همه گیری کرونا اقدام به ایجاد امکان تمدید الکترونیکی بیمه های روستایی و سلامت همگانی کرده است.
مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان افزود: در این شرایط که نیاز است تردد های غیر ضروری مردم کاسته شود و کمتر به مراکز شلوغ و پرتردد وارد شوند، فعلاً بیمه شدگان صندوقهای روستایی و بیمه سلامت همگانی رایگان می توانند از طریق مراجعه به سامانه خدمات شهروندی به صورت غیر حضوری بیمه نامه خود و خانواده را تمدید کنند. 
وی ادامه داد: امکان تمدید اعتبار پوشش بیمه ای این بیمه شدگان توسط سرپرست خانوار به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به سامانه خدمات شهروندی به آدرس های bimehsalamatiranian.ir و یا eservices.ihio.gov.ir‏/esc  فراهم شده است.
وی به امکانات سامانه غیر حضوری شهروندی بیمه سلامت اشاره کرد و افزود: برای بیمه شدگان علاوه بر تمدید اعتبار پوشش بیمه ای ، رویت تاریخچه خدمات درمانی، جستجوی مراکز درمانی و مشاهده اطلاعات اعضاء خانوار نیز فراهم شده است.
گفتنی است در حال حاضر تعداد ۴۶۰ هزار نفر در صندوق بیمه سلامت همگانی و ۵۳۰ هزار نفر در صندوق روستائیان، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =