فولاد هرمزگان

مدیرعامل فولاد هرمزگان باور و دنبال کردن شعار ما می توانیم را یک وظیفه و اعلام کرد مانند دیگر حوزه ها در حوزه صنعت نیز می‌توانیم به این رشد و بالندگی برسیم و شعار ما می‌توانیم را تحقق ببخشیم.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان، عطالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در بازدید از بخش LF واحد فولاد سازی این شرکت و دیدار با کارکنان این بخش باور و دنبال کردن شعار ما می‌توانیم که از جانب رهبر معظم انقلاب عنوان شد را یک وظیفه دانست و گفت: همانگونه که در حوزه نظامی و موشکی شعار ما می توانیم محقق و موجب عقب‌نشینی دشمن شده است ، در حوزه صنعت نیز می‌توانیم به این رشد و بالندگی برسیم و شعار ما می‌توانیم را تحقق ببخشیم. 

وی تاکید کرد: در فولاد هرمزگان به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت ایران، با همدلی و همراهی یکدیگر ما می توانیم را تحقق می بخشیم. 

معروفخانی در این بازدید با تاکید بر اعتماد و توجه به جوانان و نیروهای متخصص بومی  گفت : همانگونه که در آغاز کار و پیش از این عنوان شد تحول و توسعه از اهداف اصلی ما در فولاد هرمزگان است که در دولت مردمی به جد پیگیر آن خواهیم بود. 

وی ابراز امیدواری کرد: با برطرف شدن مشکلات قطعی برق، و با برنامه ریزی مدیران و همدلی و همکاری و سعی مضاعف کارکنان، این شرکت شاهد ثبت رکوردهای جدید تولید بوده و بتواند میزان تولید از دست رفته را  جبران نماید. 

مدیرعامل فولاد هرمزگان  همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در رضایتمندی کارکنان گفت: در بحث درمان و پزشکی  برای همه کارکنان امانی و پیمانی شرایط بسیار خوبی را ایجاد کردیم ، صندوق درمان و بیمه تکمیلی  از این جمله است. 

مدیرعامل فولاد هرمزگان افزود: ‌ تلاش ما این است با انجام طرح‌های توسعه و به ثمر نشستن این طرح‌ها و قطعاً سوددهی بیشتر بتوانیم اقدامات بیشتری را در جهت تکریم و رضایتمندی کارکنان تلاشگر و متعهد فولاد هرمزگان انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =