• ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 18796
  • readingTime: ۱ دقیقه
شهرک های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: طرح‌های زیرساختی به منظور استقرار واحدها در شهرک‌های صنعتی استان به ارزش ۸۳ میلیارد ریال در نیمسال نخست ۱۴۰۰ اجرایی و تکمیل شد.

به گزارش ایراسین و به نقل از ایرنا، حسن آل‌بویه روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: مراحل اجرای ۱۴ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان سال در نیمه نخست ۱۴۰۰ به پایان رسید.

وی افزود: این طرح‌ها به منظور توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان با بیش از ۸۳ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: در ۶ ماه ابتدایی ۹۹، پنج طرح عمرانی و زیرساختی با بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

وی بیان کرد: قرارداد اجرای ۱۵ طرح عمرانی در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان سمنان در نیمه نخست امسال به امضا رسید.

آل‌بویه تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها بیش از ۳۰۲ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات جاری و عمرانی شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: قرارداد های منعقده در مدت مشابه سال گذشته ۸ فقره با اعتبار بالغ بر ۱۷۷ میلیارد ریال بود.

وی گفت: :این طرح ها شامل اجرای زیرسازی، آسفالت و جدول، شبکه روشنایی، آب، گاز و برق و غیره است و با هدف توسعه و تکمیل زیرساخت ها و همچنین ارتقای وضعیت عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اجرایی خواهند شد.

 ۹۰.۵ درصد صنایع استان سمنان در شهرک های صنعتی را واحدهای صنعتی کوچک و ۵.۵ درصد را واحدهای متوسط تشکیل می‌دهند.

 کل اراضی در اختیار شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =