والیبال

تیم ملی والیبال مردان ایران با کسب سومین پیروزی به عنوان صدرنشین به دور بعدی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.

به گزارش ایراسین، در ادامه بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی ژاپن درحال پیگیری است، بامداد امروز از گروه B این رقابت ها ایران به مصاف پاکستان رفت و سومین پیروزی متوالی ۳ بر صفر را کسب کرد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی این رقابت ها شد.

بلندقامتان ایران نیز در دو بازی اول خود مقابل هنگ کنگ و تایلند به پیروزی ۳ بر صفر رسیده بودند.

ست اول: ۲۵ – ۲۰ ایران

تیم ملی والیبال پاکستان با توجه به حضور رحمان محمدی راد سرمربی ایرانی خود از بلندقامتان ایران شناخت خوبی داشت و به همین دلیل ملی پوشان با اولین چالش جدی خود در این رقابت ها رو به رو شدند، اما ایران موفق شد ست اول این دیدار را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نام خود کنند.

ست دوم: ایران ۲۵ – ۱۹ پاکستان

در این ست بازهم شاهد عملکرد خوب ملی پوشان بودیم و شاگردان عطایی موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شوند.

ست سوم: ایران ۲۵ – ۱۵ پاکستان

در ابتدای ست سوم شاگردان محمدی راد در تیم پاکستان عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند با نتیجه ۸ بر ۷ از ایران پیش بیافتند، اما تیم ملی والیبال ایران در ادامه کار از تجربه خود استفاده کرد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ ست سوم را به اتمام برساند.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار،  اسماعیل مسافر، جواد کریمی، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد،  رضا عابدینی،  امیرحسین توخته،  مهدی جلوه،  محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پور بازیکنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند که برای تیم ملی والیبال ایران بازی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =