مدرسه

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید، بیش از ۹۰۰ هزار دانش آموز آماده آموزش هستند و پاداش معوقه فرهنگیان در انتظار نقدینگی دولت است.

محمدرضا ناظم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: هنوز بخشنامه مکتوب درباره نحوه بازگشایی مدارس به اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابلاغ نشده است ولی شواهد بر این است که شروع سال تحصیلی در مهرماه به صورت مجازی باشد.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید بیش از ۹۰۰ هزار دانش آموز آموزش می بینند که از این تعداد بیش از ۹۰ هزار دانش آموز کلاس اولی، حدود ۸۰ هزار پایه هفتم و حدود ۷۰ هزار دانش آموز هم  وارد پایه دهم می شوند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: پروژه مهر هم در شش کارگروه تعمیر و تجهیز، تامین نیروی انسانی، سواد رسانه ای و آموزش مجازی، سلامت و بهداشت، نظارت و ارزیابی در تمام مناطق و نواحی استان اصفهان در حال فعالیت است.

اصفهان بیش از ۱۰ هزار معلم کمبود دارد

وی با اشاره به چالش اساسی کمبود نیروی انسانی در اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: با خدمت گیری از نیروهای حق التدریس، سرباز معلم، خرید خدمات و برون سپاری و ... مشکل کمبود نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید حل شده است و تمام تلاش ما این است کلاسی بدون معلم نماند اما در مجموع استان اصفهان بیش از ده هزار نیروی انسانی به ویژه در مقطع ابتدایی و متوسطه و فنی حرفه ای کمبود دارد.

پیگیری صنفی در سمیرم یک ماه و نیم پیش حل شده است

ناظم زاده در ادامه گفت: پیگیری صنفی کارکنان آموزش و پرورش در سمیرم به علت حذف بخشی از حقوق مربوط به یک ماه و نیم پیش است که رفع شد و مساله خاصی نبود.

پاداش فرهنگیان در انتظار نقدینگی

وی گفت: پاداش فرهنگیان بازنشسته هم با اعتبارات ملی پیگیری شده است و به علت کمبود نقدینگی در خزانه پرداخت نشده که در آینده نزدیک این مشکل هم رفع می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =