تحول دیجیتال

رئیس دفتر پروژه تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه: طرح تحول دیجیتال یک اقدام برنامه محور و در راستای استراژی های سازمان بوده که از سال گذشته شروع شده و هدف آن استفاده از تکنولوژی های نوین و برافکن انقلاب صنعتی چهارم است.

به گزارش ایراسین، اختتامیه کنفرانس بین المللی و پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال عصر امروز در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و شرکت فولاد مبارکه به عنوان تنها شرکت تولیدی در پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال موفق به دریافت تندیس برنزین سطح ۲ زبدگی دیجیتال و تقدیرنامه مدیریت کار در دوران کرونا شد.

رئیس دفتر پروژه تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه درخصوص دریافت این تندیس و تقدیرنامه مدیریت کار در دوران کرونا ضمن تبریک به خانواده بزرگ فولاد مبارکه و کلیه ذینفعان حاضر شرکت در گفت گو با خبرنگار ایراسین گفت: جایزه تحول دیجیتال مدل ۲۰۲۰۰ به منظور اندازه گیری بلوغ دیجیتال شرکتها و بنگاه های کسب و کار برگزار می شود که شامل۴ بخش رهبری دیجیتال، نوآوری دیجیتال، زبدگی دیجیتال و مدیریت اقدامات در دوران کروناست که فولاد مبارکه در ۲ بخش زبدگی دیجیتال و مدیریت اقدامات در دوران کرونا در این دوره شرکت کرده است.

وی افزود: در بخش زبدگی دیجیتال که شامل ۱۰ محور تخصصی است، نتیجه ارزیابی بنگاه  های کسب و کار در۵ سطح دسته بندی میگردد و فولاد مبارکه موفق به کسب تندیس برنزین سطح ۲ زبدگی دیجیتال شده است. لازم به یادآوری است در این دوره ۲۴ شرکت در ارزیابی مذکور شرکت کرده بودند. در بخش کرونا نیز اقدامات صورت گرفته برای مدیریت کرونا مورد صحه گذاری قرارگرفت و تقدیرنامه مربوط به این موضوع نیز دریافت گردید.

کیانی ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه در اسفندماه سال گذشته نیز به عنوان اولین شرکت ایرانی موفق به اخذ استانداردهای ایزو ۴۵۰۰۵ با ویرایش سال ۲۰۲۰ با عنوان مدیریت کار ایمن در دوران کرونا از شرکت sgs سوییس شده است.

رئیس دفتر پروژه تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: طرح تحول دیجیتال یک اقدام برنامه محور و در راستای استراژی های سازمان بوده که از سال گذشته شروع شده و هدف آن استفاده از تکنولوژی های نوین و برافکن انقلاب صنعتی چهارم است. در واقع زمانیکه شرکت فولاد مبارکه قرار است شاخص های بهره وری و دستاوردی خود را ارتقا دهد و نیاز به استفاده از تکنولوژی دارد، طرح تحول دیجیتال کاربرد و نقش اساسی خود را در تحول فرایندها ایفا خواهد کرد و ارزیابی های بلوغ در این زمینه نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود را مشخص کرده و تاثیر بسزایی درنحوه تعیین سبد پروژه های تحول آفرین بدنبال خواهد داشت.

رئیس دفتر پروژه تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه در پایان گفت: دریافت تندیس برنزین سطح ۲ زبدگی دیجیتال مثل هر جایزه دیگری که شرکت فولاد مبارکه آن را دریافت کرده، نتیجه مشارکت همه کارکنان پرتلاش و مدیریتهای مختلف بوده و با دریافت گزارش بازخورد حاصل از ارزیابی، پروژه‌های بهبود توسط کارگروه‌هایی که برای این موضوع  تشکیل شده است، تدوین و اجرایی خواهد گردید.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =