پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه درخصوص دریافت تندیس برنزین سطح ۲ زبدگی دیجیتال و تقدیرنامه مدیریت کار در دوران کرونا اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه به منظور حرکت مداوم در مسیر رشد و بلوغ، همواره خود را در معرض نظام های ارزیابی و ممیزی‌های ملی و بین المللی قرار داده و هیچ گاه موضوع دریافت جایزه اولویت اول این شرکت نیست؛ بلکه هدف اصلی حرکت در چارچوب یک الگوی مدیریتی نظام‌مند و یکپارچه و ایجاد فولاد مبارکه هوشمند است.

به گزارش ایراسین، اختتامیه کنفرانس بین المللی و پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال که بزرگترین رویداد و گردهمایی نخبگان کشور در حوزه تحول دیجتال محسوب می شود؛ عصر امروز در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و شرکت فولاد مبارکه به عنوان تنها شرکت تولیدی در پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال موفق به دریافت تندیس برنزین سطح ۲ زبدگی دیجیتال و تقدیرنامه مدیریت کار در دوران کرونا شد. همچنین تندیس زرین رهبری دیجیتال و تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال به شرکت بین المللی مهندسی سیستمها و اتوماسیون ایریسا رسید.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه در خصوص دریافت تندیس بلورین تحول دیجیتال در سطح یک ضمن تبریک به کارکنان و ذی نفعان شرکت و تشکر ویژه از مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه به جهت پشتیبانی و حمایت از اجرای این طرح گفت  دریافت تندیس برنزین سطح ۲ زبدگی دیجیتال به عنوان تنها شرکت تولیدکننده در اولین سال آغاز این مسیر تحولی بسیار ارزنده است.

سید مهدی نقوی در گفت‌وگو با ایراسین در خصوص حضور شرکت فولاد مبارکه در پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال که توسط دانشگاه تهران اجرایی شده اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه به منظور حرکت مداوم در مسیر رشد و بلوغ، همواره خود را در معرض نظامهای ارزیابی و ممیزی‌های ملی و بین‌المللی قرار داده و هیچگاه موضوع دریافت جایزه اولویت اول این شرکت نیست؛ بلکه هدف اصلی حرکت در چارچوب یک الگوی مدیریتی نظام‌مند و یکپارچه در کل سازمان است.

به گفته وی، همانگونه که می‌دانید طرح تحول دیجیتال شرط بقا در بازارهای بین‌المللی و در راستای استراتژی جهان تراز بودن سازمان بوده و هدف از این طرح استفاده و نهادینه کردن تکنولوژی‌های نوظهور انقلاب صنعتی چهارم و ایجاد فولادمبارکه هوشمند است.

به گفته وی؛ ره‌نگاشت این طرح با شعار فولاد فردا هوشمند از سنگ تا رنگ و با چشم انداز عضویت در باشگاه جهانی فانوس دریایی در افق ۱۴۰۴ تدوین شده است.

نقوی افزود: در این مسیر بر آنیم که با نگاه ملی بتوانیم ضمن پیشرو بودن در گسترش مفاهیم این انقلاب در صنعت و به ویژه صنعت فولاد توان و استعداد شرکتهای دانش بنیان و استعدادهای درخشان کشور را به کار بگیریم و با حمایت از آنها در این مهم نیز مطابق فلسفه ارزش آفرینی شرکت فولاد مبارکه گام برداریم.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: این ارزیابی تحول دیجیتال برای ارزیابی بلوغ بنگاه  هاست و به فولاد مبارکه برای اطمینان بخشی صحت حرکت در این مسیر کمک شایانی خواهد کرد.

وی با بیان این مطالب افزود: شرکت فولاد مبارکه طی سالهای گذشته در هر مسیری که گام برداشته موفق بوده است. این دوره نیز که پنجمین دوره ارزیابی طرح تحول دیجیتال است توسط 3 نفر از اساتید دانشگاه تهران و متخصصین این موضوع در 13 مردادماه به صورت مجازی برگزار شد و شرکت فولاد مبارکه موفق به دریافت تندیس ارزشمند برنزین سطح ۲ زبدگی دیجیتال گردید.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه در خاتمه گفت: شرکت فولادمبارکه جهت آماده سازی برای شرکت در این ارزیابی، ۱۰ کارگروه از مدیریت های مختلف تشکیل داد و بیش از 550 نفر ساعت برای فرآیند خود ارزیابی، تهیه مستندات و جمع آوری مدارک لازم برای شرکت در این ارزیابی با همراهی دبیرخانه جایزه زمان صرف کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =