سراییان

رسول سراییان مدیرعامل شرکت بین المللی ایریسا در پنجمین دوره ملی ارزیابی تحول دیجیتال گفت: صنعت فولاد صنعت سخت و سنگینی است و دیجیتالی کردن این صنعت اقدامی مهم و ارزشمند در کشور محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت ایریسا در گفت و گو با خبرنگار ایراسین در حاشیه اختتامیه پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال اظهار کرد: شرکت بین المللی مهندسی سیستم ها و اتوماسیون ایریسا همزمان با تاسیس شرکت فولاد مبارکه در راستای پاسخگویی به نیازمندی های فولادمبارکه، صنعت فولادکشور و سایر صنایع مادر در سال ۱۳۷۱ ثبت شد.

وی افزود: در ابتدای سال ۱۳۹۹ پروژه تهیه و تدوین ره نگاشت تحول دیجیتال فولاد مبارکه با هدف هوشمندسازی فرایندها از سنگ تا رنگ در تراز جهانی در دستور کار شرکت ایریسا قرار گرفت تا سرآغازی برای ورود صنعت فولاد کشور به انقلاب صنعتی چهارم شود.

مدیرعامل شرکت ایریسا تصریح کرد: شرکت ایریسا به لحاظ اهمیت موضوع تحول دیجیتال و الزام خود برای بهره برداری از آن تصمیم به تهیه و تدوین طرح تحول دیجیتال گرفته است تا در افق چشم انداز ۱۴۰۴ دو هدف مهم پیشبرد هدف تحول دیجیتال در شرکت فولاد مبارکه و همچنین در شرکت ایریسا را دنبال می کند.

وی با تاکید بر الزام آوری طرح تحول دیجیتال بیان کرد: مسیر طرح تحول دیجیتال برای تمام شرکت ها الزام راهبردی است و شرط ادامه بقای شرکتها محسوب می شود؛ بنابراین برای استمرار شرکت و مشتری مداری، ارتقا تولید محصولات با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و حفظ چابکی و چالاکی در انقلاب صنعتی چهارم نیاز است که مسیر طرح تحول دیجیتال را الزاما اجرا کند.

مدیرعامل شرکت بین المللی ایریسا همچنین بعد از دریافت تندیس زرین رهبری دیجیتال و تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال در این ارزیابی اظهار کرد: استمرار در ارزیابی شرکت ها در حوزه دیجیتال کار ارزشمندی است و امیدواریم این اقدام همواره ادامه پیدا کند.

وی افزود: در درجه دوم از همکاران خود در شرکت ایریسا که به واسطه تلاش آنها این تندیس را دریافت کنیم کمال تشکر را دارم. اما در کنار همه این موارد تشکر ویژه خود را از کسی که این فرصت بزرگ را برای بنده و شرکت ایریسا فراهم کرد و کسی نیست جز مهندس حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، اعلام میکنم.

سراییان با اشاره به اینکه صنعت فولاد صنعت سخت و سنگینی بوده و دیجیتالی کردن این صنعت اقدامی مهم و ارزشمند است افزود: مدیر عاملی که این فرصت را فراهم کرد تا شرکت ایریسا در کنار همکاری، حمایت و اهتمام مدیران و کارکنان شرکت فولاد مبادکه به ویژه معاون تکنولوژی این شرکت در مسیر تحول دیجیتال گام بردارد؛ نقش اساسی در سرانجام آن و دریافت این نشان دارد.

به گفته سراییان، رمز تحول دیجیتال و موفقیت آن در این است که پرچم کار در دستان مدیرعامل شرکت باشد. در واقع حمایت مدیرعامل شرکت و فرماندهی ایشان برای تحول دیجیتال قطعا راهگشا بوده و رمز پیشرفت و موفقیت شرکت را فراهم می‌کند.

گفتنی است در پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال تندیس زرین رهبری دیجیتال و تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال به شرکت بین المللی مهندسی سیستمها و اتوماسیون ایریسا رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =