• ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
  • کد خبر: 18383
  • readingTime: ۱ دقیقه
وزنه برداری

دو ورزشکار و یک مربی از استان اصفهان به تیم ملی وزنه برداری مردان ایران فراخوانده شدند.

به گزارش ایراسین، اولین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی وزنه برداری مردان ایران به منظور حضور در مسابقات جهانی و بین المللی سال 2021، از روز سه شنبه 16 شهریورماه 1400 در کمپ تمرین آزادی برگزار می شود.

این مرحله از اردو با حضور 18 وزنه بردار برگزار خواهد شد و با پیگیری تمرینات در بابلسر ادامه خواهد یافت تا نفرات برتر پس از ارزیابی و رکوردگیری، برای اعزام به مسابقات جهانی ازبکستان در تاریخ 16 آذرماه شناسایی شوند.

در این لیست از استان اصفهان نام سهراب مرادی و رسول معتمدی به عنوان ورزشکار و حمید محمدی (رئیس هیات وزنه برداری استان اصفهان) به عنوان مربی به چشم می خورد.

میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، مرتضی بیگلری، علی میری، صالح چراغی، کیانوش رستمی، محمد زارعی، سهراب مرادی (شهرستان لنجان)، رضا دهدار، سیدایوب موسوی، رسول معتمدی (شهرستان لنجان)، علی هاشمی، کیا قدمی، علی داودی، علیرضا سلیمانی، امیرحقوقی، امیر عزیزی و آیت شریفی، هجده وزنه بردار دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند.

هدایت تیم ملی وزنه برداری ایران را محمد حسین برخواه برعهده دارد. حمید محمدی از اصفهان کمک مربی و محمدرضا کاظمی نژاد مدیرفنی این تیم هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =