کاهش مصرف برق

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان گفت: با وجود میزان تولید و مصرف یاد شده، خوشبختانه امروز عملکرد رله فرکانسی (خاموشی برنامه ریزی نشده) ثبت نشده است.

محمد رضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره میزان تولید و مصرف برق منطقه اصفهان اظهار کرد: ساعت پیک مصرف امروز منطقه اصفهان در ساعت ۱۱:۲۳ به ثبت رسیده که میزان تولید در آن به ۳۹۴۶ مگاوات و میزان مصرف نیز به ۴۷۴۲ مگاوات رسیده است.

وی افزود: بر این اساس مقدار ۷۹۶ مگاوات از شبکه سراسری وارد شبکه توزیع و انتقال برق اصفهان شده است. همچنین میزان مدیریت اضطراری بار نیز در منطقه اصفهان ۳۰۰ مگاوات ثبت شده است. واحد S۵ نیروگاه اصفهان ۱۹:۳۵ وارد مدار شده است که ۳۴ دقیقه بامداد به علت نقص فنی از مدار خارج شده بود.

 سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: با وجود میزان تولید و مصرف یاد شده، خوشبختانه امروز عملکرد رله فرکانسی (خاموشی برنامه ریزی نشده) ثبت نشده است.

۵ واحد نیروگاهی در منطقه اصفهان به دلیل کمبود منابع آبی خارج از مدار است

نوحی درباره ساعت پیک مصرف برق منطقه اصفهان در شب گذشته نیز اظهار کرد: در ساعت ۲۰:۵۵ پیک مصرف شبانه برق به ثبت رسیده است که در این زمان میزان تولید کل منطقه اصفهان برابر با ۴۱۵۰ مگاوات و میزان مصرف کل برق هم ۴۴۶۲ مگاوات بوده است.

وی افزود: بر این اساس مقدار ۳۱۲ مگاوات از شبکه سراسری برق وارد شبکه توزیع و انتقال برق استان اصفهان شده است.

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان گفت: واحدهای خارج از مدار این منطقه نیز شامل واحد ۲ و ۳ نیروگاه اصفهان و واحدهای یک، ۳ و ۴ نیروگاه کارون۴ به دلیل محدودیت منابع آب بوده است.

نوحی خاطرنشان کرد: همچنین یک مورد عملکرد رله فرکانسی ساعت ۱۵:۲۱ در پست های شهید فهمیده، سروش و صفاشهر به میزان ۵۳ مگاوات ثبت شده که ظرف نیم ساعت جایگزین و مشکل قطعی برق برطرف شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =