منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۴۸۲ دستگاه ماینر(استخراج رمزارز) در ۴۴۲ محل استان اصفهان با مصرف۲۳ مگاوات برق شناسایی و ضبط شده است. بیش از این نمی توان صنایع اصفهان را با محدودیت برق مواجه کرد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۴۸۲ دستگاه ماینر(استخراج رمزارز) در ۴۴۲ محل استان اصفهان با مصرف۲۳ مگاوات برق شناسایی و ضبط شده است. این درحالی است که از سال ۹۸ تاکنون ۲۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه ماینر در۸۲۸ محل با مصرف یک مگاوات برق گزارش شده است.

وی افزود: پیش بینی هواشناسی این است که تا پایان شهریورماه کماکان روند افزایش دما را داشته باشیم. این درحالی است که در سال زراعی سامانه بارشی موثری فعال نبوده است و دمای هوا در خرداد، تیر و مرداد و شهریور با افزایش دو الی سه درجه ای همراه بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: گرمای هوا نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دو الی سه درجه افزایش دما را داشت که در مصرف برق تاثیر گذاشت و یکی از علل جیره بندی برق در بخش صنایع و خانگی همین افزایش دما بود.

وی با اشاره به کم بارشی در استان اصفهان گفت: ابلاغیه کاهش مصرف ۵۰ درصدی برق در تمام سازمانها و ادارات تا پایان شهریورماه ادامه دارد و مدیران انرژی موظف شده اند اجرای بهینه مصرف انرژی را مدیریت کنند.

شیشه فروش ضمن درخواست از شرکت توانیر و وزارت نیرو از کاهش اعمال فشار بار به استان اصفهان گفت: استان اصفهان در زمینه مصرف بهینه برق بیشترین همکاری را در کشور داشته است و اعمال محدودیت تامین برق، صنایع را دچار خسارت های عدیده ای کرده است بنابراین از شرکت توانیر و وزارت نیرو درخواست می شود نسبت به اعمال رله های فرکانسی که منجر به قطعی برق خارج از برنامه می شود، اقدام نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =