• ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
  • کد خبر: 17961
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه طلا

جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

قیمت طلا و سکه امروز پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و پیش بینی قیمت طلا

تحلیل و پیش بینی بازار طلا

عباد محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه هر انس نقره ۲۳ دلار، پلاتین ۹۹۵ و هر انس پالادیوم ۲۴۸۴ دلار در بازارهای جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: قیمت جهانی فلزات نسبت به روز گذشته کاهش یافته و این یکی از مسائل تاثیرگذار بر تغییر قیمت ها در بازار داخلی محسوب می شود.

وی افزود: به علاوه پنجشنبه ها تعدادی از واحدهای صنفی تعطیل هستند و رفت و آمد از شهرستان ها به تهران و بالعکس هم ممنوع است. این موارد باعث تاثیر بر عرضه و تقاضا شده و در نهایت کاهش قیمت ها را به دنبال داشته است. البته قیمت دلار در بازار آزاد هم اندکی کاهش یافته که بر قیمت طلا هم اثرگذار بوده است.

این کارشناس و تحلیگر بازار طلا اظهار کرد: احتمالا در هفته آینده شاهد افزایشی در بازار خواهیم بود. حتی در شرایطی که قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار تا این قیمت افزایش یافته است، دستیابی به قیمت های بالاتر نظیر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر گرم تا اواخر هفته آینده دور از دسترس نیست. با این حال به نظر می رسد شاهد نوسان قیمت در رنج فعلی خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =