• ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
  • کد خبر: 17904
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه طلا

جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و پیش بینی قیمت طلا

تحلیل و پیش بینی بازار طلا

عباد محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه هر انس نقره ۲۳.۸۰ دلار، پلاتین ۱۰۰۸ و هر انس پالادیوم ۲۵۲۵ دلار در بازارهای جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: قیمت طلا تا این لحظه تغییر چندانی نسبت به روزهای گذشته خود نداشته است. با توجه به اینکه فردا هم پنجشنبه است و به دلیل کرونا شاهد رفت و آمد کمتری در بازار هستیم احتمالا طی دو روز آینده هم نوسان چندانی را در بازار نداشته باشیم.

وی افزود: احتمالا در هفته آینده شاهد افزایشی در بازار خواهیم بود. حتی در شرایطی که قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار تا یک میلیون و ۱۷۷ هزار تومان افزایش یافته است، دستیابی به قیمت های بالاتر نظیر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر گرم تا اواخر هفته آینده دور از دسترس نیست.

این کارشناس و تحلیگر بازار طلا درباره قیمت واقعی انس جهانی طلا نیز گفت: اگرچه قیمت واقعی انس جهانی حوالی ۲۳۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار است اما به دلیل ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری در موسسات مالی جهانی، این نرخ توسط این بخش از اقتصاد سرکوب می‌شود. با این حال در کوتاه مدت به نظر نمی‌رسد قیمت انس جهانی از ۱۸۲۰ دلار فراتر رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =