• ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
  • کد خبر: 17574
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه طلا

جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و پیش بینی قیمت طلا

تحلیل و پیش بینی بازار طلا

عباد محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه هر انس نقره ۲۴ دلار، پلاتین ۱۰۱۱ و هر انس پالادیوم ۲۶۳۳ دلار در بازارهای جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: از آنجا که بازار هرات تعطیل بوده و در ایران هم بازارها به دلیل کرونا تعطیل است، قیمت ها تقریبا نسبت به روز گذشته ثابت بوده است اما احتمال کاهش قیمت ها به دلیل نبود تقاضا وجود دارد.

وی افزود: باید دید وضعیت سیاسی افغانستان در روزهای آتی چگونه خواهد بود. قطعا این وضعیت بر قیمت طلا در ایران تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

این کارشناس و تحلیلگر بازار طلا درباره نقش هرات بر قیمت دلار و به تبع آن قیمت طلا نیز گفت: بازار هرات از پشتوانه خوبی برخوردار است و نقش خود را به عنوان یک بازیگر اصلی به خوبی ایفا کرده است. حتی می توان گفت تاثیر این بازار از بازارهای دیگری مانند بازار سلیمانیه عراق برجسته تر است. با این حال به طور کلی نه می توان گفت بازار هرات بر بازار ایران تاثیر بسیار زیادی دارد نه می توان تاثیر آن را انکار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =