حسین ایراندوست

معاون امور بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان گفت: کشتار مرغ در استان اصفهان وضعیت خوبی دارد ایراد در نحوه توزیع مرغ گرم است.

حسین ایراندوست درگفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: وضعیت کشتار مرغ در چهار روز گذشته به طور متوسط ۵۰۰ تن مرغ در اصفهان کشتار شده که ۴۰۰ تن گوشت مرغ به بازار عرضه می شود که رقم قابل قبولی است. این درحالی است که در تیر و مرداد جوجه ریزی کم می شود.

وی تشکیل صف برای مرغ را در نحوه توزیع این کالای اساسی دانست و توضیح داد: نیاز است که نحوه توزیع مرغ در بازار ساماندهی شود از آنجا که میزان مرغ کشتار شده مطلوب است نباید نگران کمبود مرغ باشیم.

معاون امور بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان تصریح کرد: به علت کمبود نظارت در بازار مرغ شاهد قطعه بندی مرغ در بازار هستیم و مرغی که باید به صورت گرم و کامل در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد در فرایندی قطعه بندی می شود تا با نرخ بالاتر به فروش برسد.

وی بیان کرد: مرغ در بازار اصفهان دونرخی نیست و اگر شاهد این موضوع باشیم نشان از ضعف در توزیع مرغ است.

گفتنی است استان اصفهان با تعداد ۱۸۵۰ واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت ۵/۳۶ میلیون قطعه در دوره و با تولید سالانه ۲۰۰ هزارتن گوشت طیور، رتبه اول در ظرفیت تولید و رتبه دوم تولید گوشت مرغ در کشور را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =