• ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
  • کد خبر: 17337
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه طلا

جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و پیش بینی قیمت طلا

تحلیل و پیش بینی بازار طلا

عباد محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه هر انس نقره ۲۴.۵۰ دلار، پلاتین ۹۸۵ و هر انس پالادیوم ۲۷۱۲ دلار در بازارهای جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: کاهش انس جهانی در درجه اول باعث کاهش قیمت در بازار شده است. به علاوه  امروز بازار جهانی فلزات گرانبها تعطیل است که می تواند باعث دشوار شدن کشف قیمت واقعی شود.

وی افزود: طبیعتا بخشی از این کاهش ناشی از بازارسازی است ولی با توجه به اینکه قیمت چند روی رو به بالا بود، این کاهش قیمت تا حدودی طبیعی است. تا پایان مرداد ماه احتمالا شاهد نوساناتی خواهیم بود اما دستیابی به قیمت هایی بالاتر از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر گرم طلای ۱۸ عیار در مرداد ماه بعید به نظر می رسد؛ نوسانات حول رنج فعلی خواهد بود.پ

این کارشناس و تحلیلگر بازار طلا خاطرنشان کرد: تاکنون روند حرکت قیمت طلا بر اساس پیش بینی های گذشته بوده است. امیدواریم با عزل و نصب های جدید در وزارتخانه های مختلف، شاهد ایجاد ثبات در این بازار باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =