• ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
  • کد خبر: 17332
  • readingTime: ۱ دقیقه
المپیک 2020 توکیو

آمریکا با پشت سر گذاشتن چین به عنوان قهرمانی مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو دست یافت.

به گزارش ایراسین، آمریکا در روز پایانی رقابت‌های المپیک موفق شد جایگاه نخست را از چین بگیرد و بر صدر جدول توزیع مدال تکیه بزند.

ایران در آخرین روز بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در رده بیست و هفتم جدول مدالی قرار گرفت.

جواد فروغی در نخستین روز المپیک در تپانچه بادی صاحب مدال طلا شد که نخستین مدال تیراندازی در المپیک و نخستین مدال کاروان ایران در المپیک توکیو است. بعد از آن محمدعلی ساروی در یازدهمین روز بازی‌های المپیک توکیو در کشتی فرنگی به مدال برنز رسید.

در دوازدهمین روز المپیک محمدرضا گرایی در کشتی فرنگی صاحب مدال طلا و علی داوودی در فوق سنگین وزنه برداری صاحب مدال نقره شدند.

حسن یزدانی در سیزدهمین روز بازی‌ها در کشتی فرنگی صاحب مدال نقره و امیرحسین زارع در چهاردهمین روز از المپیک در کشتی آزاد صاحب مدال برنز شدند.

در پانزدهمین روز و آخرین روز مسابقه ایرانی‌ها در المپیک سجاد گنج‌زاده در کاراته موفق به کسب مدال طلا شد که آخرین مدال کاروان ایران در این مسابقات بود.

کشور چین در تفنگ بادی ۱۰ متر زنان صاحب اولین مدال طلای بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ شد. آمریکا در دومین روز از بازی‌ها وارد جدول مدالی شد. آمریکا که تا آخرین روز مسابقات در رده دوم جدول قرار داشت در روز آخر با مدال طلای بسکتبال و والیبال زنانش به صدر جدول مدالی رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =