والیبال

تیم ملی والیبال کانادا با خیالی آسوده شکست خورد تا به عنوان تیم چهارم از گروهش صعود کند.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، بازی‌های روز پنجم رقابت‌های والیبال المپیک توکیو در بخش مردان پیگیری شد که دو تیم لهستان و کانادا در گروه A این رقابت ها به مصاف هم رفتند. 

تیم ملی والیبال لهستان و کانادا که صعود خود را به دور بعدی این مسابقات قطعی کرده بودند درحالی که به مصاف هم رفتند که تیم ملی والیبال لهستان برای تثبیت صدرنشینی به این مسابقه پا گذاشته بود. 

لهستان موفق شد در پایان این بازی با نتیجه ۳ بر صفر کانادا را شکست دهد تا صدرنشینی خود را قطعی کند. سه ست این دیدار با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۶ به سود لهستان پایان یافت.

با این نتیجه لهستان با ۴ پیروزی و یک شکست (۱۳ امتیاز) صدرنشینی خود را قطعی کرد. 

در دیگر دیدار های امروز،  تیم ملی والیبال ایران در دیداری حساس از ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه مقابل ژاپن در آخرین بازی گروهی به میدان می‌رود.

تیم ملی والیبال ایران برای صعود به دور بعدی این رقابت ها باید حتما ژاپن را شکست دهد. باتوجه به باخت کانادا مقابل لهستان، تیم ملی والیبال کانادا با همان دو پیروزی  به مرحله بعد صعود کرده است. تیم ملی والیبال ژاپن و یا ایران با پیروزی مقابل هم می توانند با سه پیروزی در جایگاه سوم این رقابت ها ایستاده تا قرعه کشی در مرحله یک چهارم نهایی حریف بعدی آنها را مشخص کند.

لازم به ذکر است که اگرچه کانادا با یک بازی بیشتر  در رده سوم جدول گروه ایستاده، ولی در پایان امروز (با سه‌برده شدنِ برنده بازی ایران – ژاپن) در رده چهارم قرار خواهد گرفت و باید سه‌شنبه در مرحله یک‌چهارم به مصاف تیم اول گروه B برود.

در گروه A این رقابت ها و در دیگر بازی ها ایتالیا با ونزوئلا بازی دارد. ایتالیا که صعود خود را قطعی کرده است درحالی به مصاف ونزوئلا می رود که این تیم بردی در این رقابت ها نداشته است.

طبق قوانین این رقابت ها اگر ایران در گروهش چهارم می شد،  باید با صدرنشین گروه مقابل که احتمالا روسیه است بازی می کرد اما در صورت کسب مقام سومی قرعه حریف او از بین تیمهای دوم یا سوم گروه مقابل مشخص می شود که این فرصت ویژه ای برای بازیکنان ایران در صورت پیروزی مقابل ژاپن است.

برنامه دیگر بازی‌های امروز گروه A

ایتالیا – ونزوئلا  در حال برگزاری

ایران – ژاپن  ساعت ۱۵:۱۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =