• ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
  • کد خبر: 17159
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه طلا

جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و پیش بینی قیمت طلا

تحلیل و پیش بینی بازار طلا

عباد محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه هر انس نقره ۲۵.۳۰ دلار، پلاتین ۱۰۵۳ و هر انس پالادیوم ۲۷۵۰ دلار در بازارهای جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: قیمت ها نسبت به هفته قبل بسیار افزایش یافته است. پیشتر پیش بینی می شد پس از مراسم تحلیف ریاست جمهوری شاهد افزایش قیمت طلا باشیم اما این اتفاق یک هفته زودتر رخ داده است. بدیهی است اخبار سیاسی، نظامی و اقتصادی که در چند روز اخیر منتشر شده در افزایش قیمت این فلز گرانبها نقش داشته است.

وی افزود: با این حال قیمت ها نسبت به روز گذشته کاهش یافته و نشان می دهد تعداد فروشندگان نسبت به خریداران افزایش یافته است و باید با احتیاط به بازار وارد شد. البته باید توجه داشت که اینگونه تغییرات قیمت بیشتر ناشی از بازارسازی است که بخشی از فعالیت بازار طلا را تشکیل می دهد.

هفته حساس پیش روی طلا

محمدولی با بیان اینکه هفته پیش رو هفته حساسی برای بازار طلا است، گفت: در این هفته و هفته آینده کاندیدای پست های وزارتی در وزارتخانه های مختلف مشخص می شود. دیدگاه این افراد نسبت به اقتصاد و شرایط کشور بر روند آینده بازار اثرگذار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =