بسکتبال ایران آمریکا

در ادامه مسابقات بسکتبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو تیم ملی ایران با نتیجه ۱۲۰ بر ۶۶ مغلوب آمریکا شد.

به گزارش ایراسین، صبح امروز چهارشنبه ششم مرداد ماه تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مقابل تیم ملی آمریکا قرار گرفت و با نتیجه ۱۲۰ بر ۶۶  مغلوب این تیم قدرتمند شد.

در آغاز بازی تیم ملی ایران نمایش قابل قبولی داشت، اما در ادامه پرتاب‌های سه امتیازی  آمریکایی ها با نتیجه ۲۸ بر ۱۲ در کوارتر نخست به برتری رسیدند.

در کوارتر دوم نیز شاهد هنرنمایی بازیکنان آمریکا در زیر سبد ایران و پرتاب های سه امتیازی بودیم، شاهین‌طبع سرمربی ایران در ۷ دقیقه مانده به پایان این کوارتر درخواست وقت استراحت کرد اما نتیجه‌ای در پی نداشت و آمریکا با نتیجه ۳۲ بر ۱۸ برنده شد و در مجموع تیم ایران نیمه اول را با نتیجه ۶۰ - ۳۰ واگذار کرد.

در ۱۰ دقیقه سوم بازیکنان آمریکا با سرعت بالا و دانک‌های زیبا در روند امتیازگیری پیش افتادند. آمریکا در کوارتر سوم نیز همچون دو کوارتر قبل تیم برتر بود و این کوارتر ۲۲ بر ۱۳ به پایان رسید.

در کوارتر پایانی ایران نسبت به ۳۰ دقیقه قبلی عملکرد نسبتا خوبی داشت اما در نهایت تیم ملی آمریکا با نتیجه ۱۲۰ بر ۶۶ پیروز شد.

مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از باخت تیمش در دومین بازی المپیک، مقابل آمریکا گفت: تیم ها قابل مقایسه نیستند، اما شرایط دو تیم مشخص است. امیدوارم تجربه خوبی برایمان باشد و استفاده خوبی از آن ببریم.

وی ادامه داد: بچه ها زحمت خودشان را کشیدند، آنها خیلی تلاش کردند، اما بسکتبال آمریکا، بسکتبال متفاوتی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =