حسین ایراندوست

معاون امور بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان گفت: امروز مشکل دامدار تامین نقدینگی است و طبیعی است که اگر در بازار شیر خام و گوشت قرمز تحرکی ایجاد شود می توانیم برای عبور از این مشکل امیدوار باشیم.

حسین ایراندوست درگفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: نهاده های دامی جو، ذرت و سویا از طریق سامانه بازارگاه در اختیار فعالان تولیدکنندگان دامی قرار می گیرد و در دو هفته گذشته از طریق شبکه ریلی نهاده ها از طریق بندرامام خمینی به اصفهان ارسال شد.

وی افزود: نهاده های دامی با دو خط ریلی به استان اصفهان رسیده است و تا حد زیادی نهاده های جو و ذرت تامین شده است. یک مقدار تامین نهاده سویا مشکل ساز شد که با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت پشتیبانی امور دام، مقرر شد حداقل ۱۵۰ کامیون برای انتقال این نهاده ها تخصیص یابد.

ضرورت هویت گذاری دام های سبک و سنگین

معاون امور بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان تصریح کرد: بسیاری از شهرستانها دام های سبک و سنگین را هویت گذاری کردند و دامداران اصفهانی متناسب با تعداد دامی که هویت گذاری می شود نهاده های مورد نیاز را دریافت خواهند کرد.

مشکل دامداران اصفهانی تامین نقدینگی است

وی اضافه کرد: دریافت نهاده های دامی از طریق سامانه بازارگاه مشروط به هویت گذاری دام است و تنها نگرانی ما تامین علوفه است که اخیرا مقدار قابل ملاحظه ای علوفه وارد کشور شده است و در حال توزیع و تحویل به دامداران است.

ایراندوست اظهار کرد: امروز مشکل دامدار تامین نقدینگی است و طبیعی است که اگر در بازار شیر خام و گوشت قرمز تحرکی ایجاد شود می توانیم برای عبور از این مشکل امیدوار باشیم.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =