افزایش دما

کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت: طی سه روز آینده جوی نسبتا ناپایدار بر روی استان اصفهان مستقر می شود و آسمان صاف و کمی ابری همراه با وزش باد به ویژه در بعدازظهر دور از انتظار نیست.

محمدرضا رفیعی، کارشناس هواشناسی، با اشاره به وضعیت جوی استان اصفهان اظهار کرد: طی سه روز آینده جوی نسبتا ناپایدار بر روی استان اصفهان مستقر می شود و آسمان صاف و کمی ابری همراه با وزش باد به ویژه در بعدازظهر دور از انتظار نیست.

وی گفت: در مناطق شمال، شرق و تاحدودی هم مناطق مرکزی استان اصفهان وقوع گردوخاک محلی منجر به کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق می شود.

وی افزود: به علت وزش باد نسبتا شدید در مناطق شمالی اصفهان، وقوع گردوخاک محلی با کاهش دید و کیفیت هوا همراه است و  احتمال آسیب به سازه های موقت، گلخانه ها و ضرورت رعایت اصول ایمنی در تردد جاده های شرق و شمال و تثبیت داربست ها و سازه های ناپایدار و کاهش تردد افراد آسیب پذیر تا پایان امروز توصیه می شود.

رفیعی اعلام کرد: دمای هوا در استان اصفهان در ۲۴ ساعت آینده، تغییر محسوسی ندارد. دمای شهر اصفهان در گرم ترین ساعات ۳۹ درجه سانتی گراد و در خنکترین ساعات به ۲۳ درجه سانتی گراد می رسد.

وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۳ درجه سانتی گراد گرمترین و بویین میاندشت با ۱۲ درجه خنکترین شهر استان اصفهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =