بارش باران

کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت: بعدازظهر امروز، وقوع بارشهای رگباری وتندباد لحظه ای در اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می شود.

محمدرضا رفیعی، کارشناس هواشناسی، با اشاره به وضعیت جوی استان اصفهان اظهار کرد: طی دو روز آینده جوی نسبتا ناپایدار بر روی استان اصفهان مستقر می شود و در بیشتر مناطق استان اصفهان به صورت قسمتی نیمه ابری خواهد بود.

وی افزود: از بعد ازظهر امروز وزش باد نسبتا شدید و بارش های رگباری به ویژه در قسمت جنوبی استان اصفهان پیش بینی می شود. در مناطق شرقی و شمالی اصفهان تندباد لحظه ای و وزش گردوغبار را خواهیم داشت.احتمال آسیب به سازه های موقت، گلخانه ها و ضرورت رعایت اصول ایمنی در تردد جاده های شرق و شمال و تثبیت داربست ها و سازه های ناپایدار و کاهش تردد افراد آسیب پذیر تا پایان امروز توصیه می شود.

رفیعی با اشاره به کاهش یک الی سه درجه ای دما در استان اصفهان اعلام کرد: دمای هوا در استان اصفهان در ۲۴ ساعت آینده، تغییر محسوسی ندارد. دمای شهر اصفهان در گرم ترین ساعات ۳۸ درجه سانتی گراد و در خنکترین ساعات به ۲۱ درجه سانتی گراد می رسد.

وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۱ درجه سانتی گراد گرمترین و بویین میاندشت با ۱۱ درجه خنکترین شهر استان اصفهان است.

کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت: در شبانه روزگذشته در شهرستان چادگان ۲ میلیمتر، دهاقان ۰.۴ میلیمتر و شهرضا هم ۰.۳ بارش داشتیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =