منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در ۵۳ نقطه از شهر اصفهان به صورت سیار آبرسانی می شود و از ابتدای سال تاکنون هم ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه ماینر استخراج ارزدیجیتال در اصفهان کشف و ضبط شده است.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: به علت افت فشار آب، در ۵۳ نقطه در شهر اصفهان با تانکر آبرسانی می شود. از سوی دیگر ۳۲۰ روستا هم در اصفهان آبرسانی سیار می شود که علت آن خشک شدن چاه ها و قنوات است.

وی افزود: جریان سازی ده روزه زاینده رود با هدف جلوگیری از خشکی باغات بود که تاثیری بر سفره های زیرزمینی نداشت و کماکان ۹۸ درصد استان اصفهان با خشکسالی و تنش آبی شدید مواجه است.

شیشه فروش گفت: در ۳۰۰ نقطه از مناطق عشایری استان اصفهان از طریق تانکر آبرسانی می شود و در هزار و ۲۰۰ هکتار از عرصه های حیات وحش هم با اعتبار دو میلیارد تومان آبرسانی می شود.

وی ابراز کرد: بالغ بر ۳۴ هزار هکتار از باغ های استان اصفهان با تنش آبی قرار دارد که با پیگیری های صورت گرفته ۲۰ هزار هکتار از طریق «ستاد نجات باغات در برابر کم آبی» در سازمان جهاد کشاورزی، آبرسانی می شود.

اعمال محدودیت صنایع برای جبران جلوگیری از قطعی برق خانگی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ادامه به عدم اعمال محدودیت برق در بخش خانگی اشاره کرد و گفت: طبق ابلاغیه دولت برای حفظ و پایدار شبکه برق، صنایع با محدودیت مصرف برق مواجه شدند و در این مدت صنایع موظف شدند تا به تعمیرات و اورهال دستگاه ها بپردازند و در همین راستا اعمال محدودیت تامین برق در شهرک های صنعتی، شرکت های سیمانی و فولادی درحال انجام است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۶هزار و ۵۰۰ دستگاه ماینر در استان اصفهان کشف شده است که معادل مصرف برق ۱۸ مگاوات است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =