سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از ممنوعیت ورود به کلانشهر اصفهان و شهرستانهای نارنجی در استان اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اعلام ممنوعیت ورود به کلانشهر اصفهان اظهار کرد: برابر با مصوبات ستاد کرونا استان اصفهان، ورود پلاک های غیربومی از استانهای بوشهر، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان به کلانشهر اصفهان و سایر شهرستانهای استان اصفهان ممنوع است. 

وی افزود: در صورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی و احضار شوندگان مراجع قضایی با ارائه مدارک قابل قبول اجازه ورود داده می شود. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان بیان کرد: در صورت رعایت نکردن ممنوعیت های تردد، علاوه بر جریمه ۵۲۵ هزار تومانی از ورود پلاک های غیربومی مذکور جلوگیری به عمل می آید. 

گفتنی است بر اساس جدیدترین رنگ بندی شهرستان های استان اصفهان در همه گیری ویروس کرونا شهرستان اردستان در وضعیت قرمز(پرخطر)، و شهرستان های اصفهان، لنجان، فلاورجان، نجف آباد، شاهین شهر و میمه، سمیرم، کاشان، نطنز، مبارکه، شهرضا، خمینی شهر، نائین، فریدن، گلپایگان در وضعیت نارنجی (پرخطر ) قرار دارند. 

شهرستانهای خوروبیابانک، بوئین میاندشت، خوانسار، چادگان، برخوار، تیران و کرون، آران و بیدگل، دهاقان و فریدونشهر در وضعیت زرد(خطر متوسط) جای دارند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =