آبرسانی سیار

نخستین بار در تاریخ آبفای استان اصفهان، این شرکت مجبور به آبرسانی سیار به مشترکین خود با استفاده از ۴۳۸ دستگاه تانکر در تیر ماه امسال شد.

به گزارش ایراسین، مدیر سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار کرد: در پی افزایش دما که منجر به افزایش مصرف مشترکین و در نتیجه کاهش فشار یا قطع آب در برخی مناطق شهر اصفهان و شهرهای اطراف شد، این شرکت اقدام به توزیع بیش از سه میلیون و ۵۴۰ هزار لیتر آب بین شهروندان و روستاییان ساکن در مناطق دچار تنش آبی کرد.

عباس عباسی خاک گفت: در تاریخ ۵۵ ساله فعالیت آبفای استان اصفهان، اعزام این تعداد تانکر و توزیع این حجم از آب به صورت سیار بین مشترکین شرکت در ماه اول تابستان بی سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه آمار اعلام شده فقط مربوط به آبرسانی سیار بین مناطقی است که در طول سال از آبرسانی پایدار برخوردارند، افزود: علاوه بر این آبرسانی سیار به ۳۰۵ روستای استان با استفاده از ۶۰ دستگاه تانکر همچنان ادامه دارد.

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان گفت: از مجموع سه میلیون و ۵۴۰ هزار لیتر آب توزیع شده به صورت سیار فقط بیش از دو میلیون لیتر در سطح شهر اصفهان و با استفاده از ۲۷۳ دستگاه تانکر در برخی  بیمارستان ها و پادگان ها و همچنین یگان ویژه قائمیه، سیتی سنتر، گلستان شهدا، آزمایشگاه نوبل، کانون اصلاح و تربیت، زندان زنان و خیابان های خردمند، گلستان، پروین، مهر، مهران، امام خمینی، غرضی، مولوی، بازارچه، ناصر خسرو، پروین، دشتستان و آذر بهرام توزیع شد.

وی گفت: علاوه بر این در حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر آب نیز از طریق ۷۵ تانکر در مناطق تحت پوشش آبفای زیار، بهارستان، برخوار،  فلاورجان و خمینی شهر ، به صورت سیار توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =