کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: وضعیت کرونا در اصفهان نگران کننده است و در شبانه روز گذشته هزار و ۵۵۰ مورد جدید کرونا شناسایی شده است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: افزایش موارد مثبت کرونا و تعداد بستری های سرپایی نشان می دهد وضعیت اصفهان بحرانی است به گونه ای که از هر دو نفر مشکوک به کرونا تست یک نفر مثبت می شود.

وی افزود: وضعیت شهر اصفهان نگران کننده است و تست ۵۰ درصد موارد مشکوک به کرونا مثبت می شود. روز گذشته با تزریق ۲۵ هزار دوز واکسن کرونا بیشترین واکسیناسیون انجام گرفت و اگر این روند ادامه پیدا کند مراکز بیشتری به واکسیناسیون اختصاص می یابد.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از سه هزار و ۲۷۹ بیمار مشکوک به کرونا هزار و ۵۵۰ مورد قطعی شناسایی شد و ۳۱۵ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۱۹ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز هزار و ۵۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۲۰۴ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۷ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۲ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

از هر دو نفر تست کرونا یک نفر در اصفهان مثبت می شود/روز گذشته بیشترین میزان واکسیناسیون را داشتیم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =