بیمار کرونا - کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: وضعیت کرونا در اصفهان نگران کننده است و در شبانه روز گذشته هزار و ۸۶ مورد جدید کرونا شناسایی شده است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: افزایش موارد مثبت کرونا و تعداد بستری های سرپایی نشان می دهد وضعیت اصفهان بحرانی است و تعداد بیمارستانهای ریفرال کرونا افزایش یافت.

وی افزود: وضعیت شهر اصفهان نگران کننده است و ۴۰ درصد از مبتلایان به کرونا از نوع جهش یافته دلتا هستند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۲۷۸ بیمار مشکوک به کرونا هزار و ۸۶ مورد قطعی شناسایی شد و ۲۸۸ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۸۵ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز هزار و ۵۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۲۱۳ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۷ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۵ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

هجوم کرونای دلتا در اصفهان/ موارد مثبت شناسایی شده از هزار نفر عبور کرد!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =