آبرسانی

با هدف به حداقل رساندن مشکلات مردم در زمان کاهش شدید فشار آب، عملیات آبرسانی سیار به مناطق مختلف شهر اصفهان همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایراسین و به گفته مدیر سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، روز شنبه ۲۶ تیر ماه جاری، ۶۸ هزار لیتر آب از طریق ۸ تانکر سیار در سطح استان اصفهان توزیع شد.

عباس عباسی خاک گفت: بیمارستان غرضی، خیابان رباط در شهر اصفهان، شهرک سیمرغ در دولت آباد، روستاهای مناطق زیار و محله مینا دشت فلاورجان  روز گذشته توسط تانکرهای سیار آبرسانی شدند.

وی افزود: روز گذشته در منطقه چهارشهر اصفهان  یک تانکر با حجم ۱۷ هزار لیتر و در منطقه پنج یک تانکر با حجم ۶ هزار لیتر فرایند آبرسانی سیار انجام دادند.  

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان در خصوص آبرسانی سیار در روستاهای اصفهان گفت: چهار روستای راشنان، اسپارت، یفران و حسین آباد از توابع شهر زیار، از طریق چهار تانکر با حجم ۲۴ هزار لیتر به صورت سیار آبرسانی شدند.

عباسی خاک ادامه داد: همچنین روز گذشته توسط یک تانکر با حجم ۶ هزار لیتر محله مینادشت فلاورجان و یک تانکر با حجم ۱۵ هزار لیتر شهرک سیمرغ در دولت آباد آبرسانی سیار انجام شد.

اضافه می شود به دلیل کاهش دما تا ۳۷ درجه سانتی گراد و تقویت فشار شبکه آبرسانی، در روز شنبه ۲۶ تیر ماه جاری مناطقی که با قطع و کاهش فشار آب مواجه شدند بسیار کاهش یافت و قابل مقایسه با روزهای قبل از آن نبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =