• ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
  • کد خبر: 16737
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدرقه کاروان المپیک

مراسم تجلیل و بدرقه قهرمانان و مربیان ارزشمند اصفهانی حاضر در المپیک توکیو با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک در هتل المپیک تهران انجام شد.

به گزارش ایراسین، مراسم تجلیل و بدرقه قهرمانان و مربیان ارزشمند اصفهانی حاضر در المپیک توکیو با حضور کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین ایشان و مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس در هتل المپیک تهران برگزار شد.

کیکاووس سعیدی در این مراسم اظهار داشت: کاروان ورزشی ایران در فضای آرامش و همدلی برای توکیو آماده شد، کاروان های ورزشی ایران در ادوار مختلف المپیک فراز و فرود داشته اند اما شکی نیست که در یک فضای همراه با آرامش و همدلی که وجود داشت، ورزشکاران ایرانی برای حضوری خوب و مقتدرانه در توکیو، نهایت تلاش خود را بکار خواهند بست تا دل مردم شاد شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان گفت: ورزش استان اصفهان از شاخصه های رشد و پیشرفت برخوردار است و امیدوارم ورزشکاران اصفهانی همچون دیگر ورزشکاران کشور در المپیک ۲۰۲۰ موفق باشند.

سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مراسم حضور ورزشکاران و مربیان اصفهانی را در المپیک، نمادی از اعتبار و ظرفیت ورزش استان اصفهان دانست.

همچنین وی حضور ورزشکاران، مربیان و داوران اصفهانی در هفت رشته ورزشی در بازی های المپیک را مثبت ارزیابی و روزهای خوبی را برای کاروان ورزشی ایران در سی و دومین دوره این رقابت ها پیش بینی کرد.

سید محمدطباطبایی کسب سهمیه های فرزانه فصیحی در دوومیدانی، ارسلان کاظمی در بسکتبال، همچنین عادل غلامی و امیر غفور در والیبال برای کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک را ستود و از همت، تلاش و غیرت آنها در فرایند کسب سهمیه به نیکی نام برد.

در این مراسم از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از فرزانه فصیحی ورزشکار دوومیدانی، مسعود غلامی و امیر غفور ملی پوشان والیبال و ارسلان کاظمی ملی پوش بسکتبال که سهمیه حضور در بازی های المپیک توکیو را بدست آورده اند به همراه علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس، رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی، فرزادکوهیان مربی تیم ملی بسکتبال، بهروز مهدوی مربی بدنساز تیم ملی بسکتبال، علی جباری مربی تیم ملی وزنه برداری، مهدی خبازی مربی بدنساز تیم ملی والیبال و افشین بدیعی عضو هیات ژوری رقابت های تنیس روی میز تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =