• ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
  • کد خبر: 16903
  • readingTime: ۲ دقیقه
رقابت های فوتبال المپیک توکیو

مسابقات فوتبال المپیک توکیو با انجام هشت دیدار امروز آغاز شد که نتایج عجیب و غریبی رقم خورد.

به گزارش ایراسین، مسابقات فوتبال المپیک توکیو پس از یکسال تاخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا امروز پنجشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه برگزار شد که با انجام ۸ بازی نتایج عجیب و غریبی رقم خورد.

گروه A: ژاپن، آفریقای جنوبی، مکزیک و فرانسه

گروه B: نیوزیلند، کره جنوبی، هندوراس و رومانی

گروه C : مصر، اسپانیا، آرژانتین و استرالیا

گروه D : برزیل، آلمان، ساحل عاج و عربستان  

در گروه A ژاپن میزبان با یک گل از سد آفریقای جنوبی گذشت، ژاپن که تیم بهتر میدان بود، با گل دقیقه ۷۱ تاکه فوسا کوبو ستاره رئال مادرید خود پیش افتاد و توانست همین نتیجه را تا پایان حفظ کرده و در نهایت سه امتیاز را مال خود کند.

در دیگر بازی گروه A  تیم ملی فرانسه شکست سختی را متحمل شده و با نتیجه ۱-۴ مقابل مکزیک شکست خورد، گل های مکزیک را وگا، کوردوا، آنتونا و آگیره به ثمر رساندند و تک گل فرانسه توسط آندره پیر ژیگناچ از روی نقطه پنالتی رقم خورد. مکزیک با این برتری صدرنشین گروه خود در روز اول مسابقات شد.

نتایج عجیب و غریب در فوتبال المپیک توکیو

در گروه B  نیوزیلند با یک گل از سد کره جنوبی گذشت و رومانی نیز با همین نتیجه هندوراس را از پیش روی برداشت، تک گل نیوزیلند توسط  کریس وود به ثمر رسید و برای رومانی نیز اولیوا مدافع هندوراس (گل بخودی) اقدام به گلزنی کرد.

نتایج عجیب و غریب در فوتبال المپیک توکیو

در گروه C  تیم مصر با نتیجه مساوی بدون گل اسپانیا را متوقف کرد و استرالیا بر خلاف تصورات با دوگل از سد آرژانتین گذشت، برای کانگورها لاکلان ولز و تیلیو موفق به گلزنی شدند تا صدرنشین گروه خود با وجود تیم های آرژانتین و اسپانیا باشند.

در گروه D  تیم های آلمان و برزیل به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود برزیلی ها به پایان رسید. در این دیدار برزیلی ها با هت تریک ریچارلیسون از آلمان ها پیش افتادند اما در نیمه دوم آلمان ها توسط امیری و آچه به گل رسیدند.

نتایج عجیب و غریب در فوتبال المپیک توکیو

در شرایطی که آلمان های ۱۰ نفره امید داشتند که به بازی برگردند، اما پائولینیو ۴+۹۰، زننده گل چهارم برزیل بود. در این بازی آلمان از دقیقه ۶۳ با اخراج آرنولد کاپیتان ژرمن ها ۱۰ نفره شده بود.

در دیگر بازی این گروه ساحل عاج با نتیجه ۲ بر یک از سد عربستان گذشت. گل های نماینده آفریقا را عبدالله الامری (گل به خودی) و فرانک کِسیه به ثمر رساندند و تک گل عربستان توسط سالم الدوساری وارد دروازه حریف شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =