• ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
  • کد خبر: 16350
  • readingTime: ۱ دقیقه
امیر غفور

امیر غفور و مسعود غلامی از استان اصفهان در ترکیب تیم ملی والیبال ایران جهت حضور در المپیک توکیو قرار گرفتند.

به گزارش ایراسین، تمرینات تیم ملی والیبال مردان کشورمان جهت حضور در بازی‌های المپیک توکیو از روز شنبه دوازدهم تیرماه ۱۴۰۰ با حضور ۱۹ بازیکن آغاز شده است که از استان اصفهان امیر غفور و مسعود غلامی در این اردو حضور دارند.  

بازیکنان فراخوانده شده به اردوی المپیکی ایران از سوی ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال سعید معروف، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، امیر غفور، صابر کاظمی، بردیا سعادت، سیدمحمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، مسعود غلامی، رضا عابدینی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی، پوریا فیاضی، امیرحسین اسفندیار، مهدی مرندی و آرمان صالحی هستند.

به این ترتیب امیر غفور و مسعود غلامی نمایندگان اصفهان در تیم ملی والیبال برای حضور در المپیک هستند، همچنین مجتبی میرزاجانپور و فرهاد قائمی در تمرینات تیم ملی حاضر خواهند بود تا شرایط فنی و فیزیکی پس از دوران مصدومیتشان از سوی کادر فنی مورد بررسی قرار بگیرد.

اردوی المپیکی تیم ملی والیبال مردان ایران از روز شنبه دوازدهم تیرماه با انجام تست P.C.R در محل کمپ تیم‌های ملی واقع در مجموعه ورزشی آزادی زیر نظر محمدرضا تندروان آغاز شده است.

مهلت قانونی ارسال اسامی ۱۲ بازیکن تیم‌های والیبال حاضر در بازی‌های المپیک پانزدهم تیرماه به پایان می‌رسد و از این تاریخ تا آغاز بازی‌ها، تیم‌ها فرصت ایجاد دو تغییر پزشکی در لیست ۱۲ نفره خود خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =