• ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
  • کد خبر: 16645
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدرضا خلعتبری

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: صحبت‌هایی با باشگاه سپاهان برای تمدید قرارداد انجام داده‌ام و این احتمال وجود دارد که فصل آینده هم در خدمت این تیم باشم.

به گزارش ایراسین، محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره شرایط تیمش در آستانه بازی مقابل فولاد در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و در آخرین بازی توانستیم پیروزی پرگل و روحیه‌بخشی را برابر صنعت نفت آبادان کسب کنیم، در حال حاضر همه چیز نرمال است و خودمان را آماده بازی با شاگردان جواد نکونام می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما دو هفته پیش هم در خوزستان بازی کردیم و می‌دانیم که کار سختی پیش روی داریم، اما هدف‌مان چیزی جز پیروزی نداریم چراکه می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم و از یک مسیر کوتاه به سهمیه آسیا برسیم.

محمدرضا خلعتبری پیرامون تیم فولاد خوزستان گفت: فولادی‌ها در همه خطوط بازیکنان خوبی دارند و مدت‌هاست که در زمین خود شکستی را متحمل نشده اند و در این زمینه رکورددار هستند. با این حال هدف ما این است که پیروز از زمین بیرون بیاییم و شانس‌مان را برای قهرمانی در جام حذفی بیشتر کنیم.

بازیکن فولاد مبارکه سپاهان در مورد رقابت تیمش با پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نیز بیان داشت: در حال حاضر دو امتیاز کمتر از پرسپولیس داریم و سه هفته تا پایان لیگ باقی مانده است. ما باید تلاش کنیم که در سه بازی آینده امتیازات کامل را بگیریم. در حال حاضر موقعیت سپاهان طوری است که برای قهرمان شدن باید منتظر باشد تا پرسپولیس امتیاز از دست بدهد، طبیعتاً در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و ما امیدواریم که پرسپولیس امتیاز از دست بدهد.

وی در خصوص تمدید قرارداد با فولاد مبارکه سپاهان برای فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ گفت: صحبت‌هایی با باشگاه سپاهان برای تمدید قرارداد انجام داده‌ام و این احتمال وجود دارد که فصل آینده هم در خدمت سپاهان باشم، در حال حاضر تمام تمرکزمان این است که تا پایان فصل یک جام کسب نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =