سپاهان

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فولاد مبارکه سپاهان با یک گل از سد ماشین سازی تبریز گذشت.

به گزارش ایراسین، در آخرین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران پنجشنبه شب دهم تیرماه ۱۴۰۰ تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان ماشین سازی تبریز بود که توانست این تیم را با شکست یک بر صفر بدرقه کند و با کسب ۵۲ امتیاز همچنان در تعقیب پرسپولیس ۵۴ امتیازی در صدرجدول است.

در نیمه نخست بازی کاملا در اختیار شاگردان محرم نویدکیا بود و حملات زیادی را از سمت چپ روی ارسال های امید نورافکن داشتند و حتی  دقیقه ۳۴ توسط یاسین سلمانی به گل رسیدند اما داور به اشتباه این گل را مردود اعلام کرد تا هر دو تیم بدون به ثمر رساندن گل به رختکن بروند.

نیمه دوم شاهد خیمه سنگین سپاهانی ها روی دروازه ماشین سازی بودیم که این حملات جواب داد و سپاهان دقیقه ۶۷ توسط دانیال اسماعیلی فر از روی ارسال محمد خلعتبری به گل رسید.

پس از این گل شاگردان محرم نویدکیا به دنبال زدن گل دوم بودند که دقیقه ۷۰ با اخراج مهدی رستمی ۱۰ نفره شد تا حملات سپاهانی ها شدت فراوان گیرد اما با همان یک گل به برتری رسیدند.

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، احسان حاج صفی (محمد کریمی۸۵)، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، محمد محبی (محمدرضا خلعتبری۵۸)، سجاد شهباززاده، دانیال اسماعیلی فر، محمد نژادمهدی (رضا میرزایی۸۵)، امید نورافکن، جلال الدین علی محمدی، گئورگی ولسیانی          سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب ماشین سازی: محمد امین رضایی، ایمان باصفا، وحید نعمتی علی نجفی(۵۵) ، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، بهمن سالاری، محمدامین اسدی، منصور باقری، محمد حسینی، اتابک زارعی و هاتف نادری     سرمربی: علیرضا اکبرپور

تیم داوری: علی ابراهیمی، حسین مرادی و صادق رستمی

کارت زرد: محمد محبی (۴۸)، محمد خلعتبری(۸۷) از سپاهان – علی نجفی (۸۸) از ماشین سازی

کارت قرمز: مهدی رستمی(۷۰) از ماشین سازی

دقایق حساس:

دقیقه ۱۷: ارسال نورافکن با ضربه سر شهباززاده به اوت رفت.

دقیقه ۲۰: ضربه سنگین روپای حاج صفی از پشت محوطه جریمه با از کنار دروازه ماشین سازی به اوت رفت.

دقیقه ۲۱: شوت مهدی رستمی از پشت محوطه جریمه سپاهان با فاصله دو سه متری به بیرون رفت.

دقیقه:۲۳ ارسال امید نورافکن با ضربه سر گولسیانی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۴: ضربه ای که در موقعیت سالم توسط یاسین سلمانی به گل تبدیل شد، با تصمیم علی ابراهیمی داور مسابقه مردود اعلام شد.

دقیقه ۳۶: شوت هاتف نادری روی یک ضدحمله سریع از سوی ماشین سازها با واکنش پیام نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۳: شوت محمد محبی با واکنش رستمی مدافع تیم میزبان راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۵: شوت منصور باقری از پشت محوطه جریمه در شرایطی که مقابل پیام نیازمند به زمین خورده بود، با واکنش این دروازه بان به کرنر رفت.

دقیقه ۴۹: اشتباه نژادمهدی می توانست برخلاف روند بازی ماشین سازی را به گل برساند ولی پیام نیازمند دروازه تیمش را حفظ کرد.

*گل اول سپاهان دقیقه ۶۷ توسط دانیال اسماعیلی فر: ارسال محمد خلعتبری از سمت با کنترل خوب و ضربه چیپ اسماعیلی فر به گل اول بازی تبدیل شد.

دقیقا ٨١: شوت شهباززاده از پشت محوطه جریمه را محمدامین رضایی گلر ماشین سازی مهار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =