• ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱
  • کد خبر: 16269
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدرضا خلعتبری

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان انتقاد تندی را به کارشناسی یدالله جهانبازی پیرامون داوری بازی پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان داشت.

به گزارش ایراسین، محمدرضا خلعتبری یکی از تعویضی های خوب محرم نویدکیا در دیدار روز گذشته فولاد مبارکه سپاهان با ماشین‌سازی تبریز بود، پیرامون اشتباهات داوری بازی های پرسپولیس گفت: به طور حتم تیم فولاد مبارکه سپاهان با این بازیکنان و کادرفنی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اتفاقات فوتبالی است و ممکن است هر اتفاقی بیافتد، بنده واقعا خنده‌ام می‌گیرد چون نمی‌توانم چیزی بگویم ولی انشالله تیمی قهرمان شود که بتواند شایستگی‌اش را داشته باشد.

وی ادامه داد: من راجع به داوری صحبت نمی‌کنم، اشتباه داوری بالاخره پیش می‌آید، روز چهارشنبه در بازی پرسپولیس هم آقای خورشیدی علاوه بر این‌که داور است، یکی از دوستان خوب من است و اشتباهی را انجام داد. برای من قشنگ‌تر این است که کارشناس بازی آقای جهانبازی می‌بیند درون محوطه جریمه اتفاق افتاده اما می‌گوید بیرون است.

محمدرضا خلعتبری با انتقاد از یدالله جهانبازی گفت: شما وجدانت چه می‌گوید؟ مردم که می‌فهمند، چطور می‌گوئید با دست هل داده است، با پا بازیکن گل‌گهر را زدند و داور خطا نگرفت، اصلا فدای سرش که نگرفت اما شما که کارشناس هستید از کار اشتباه حمایت نکنید.

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: بازی با مس رفسنجان هم کمک داور بازی می‌توانست آن هند را بگیرد، دیگر اتفاقات فوتبالی می‌افتد و ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید اما امیدوارم تیمی مثل ما از این اتفاقات ضرر نکند.

وی در پایان با بیان اینکه امیدوارم تیمی قهرمان شود که لیاقتش را دارد، اظهار داشت: فوتبال است و اشتباهات برای همه تیم ها بوده است، در بازی با ماشین سازی سه بازیکن ما از جمله من، محمد محبی و محمد کریمی چهار کارته شدیم، می‌توانست داور مدارا کند و کارت ندهد اما نظر داور قابل‌احترام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =