کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: هرگونه سفر به شهرستانهای قرمز و نارنجی استان اصفهان وتفرجگاه هایی نظیر باغ بهادران و چادگان، ممنوع است و با توجه به بازگشایی زاینده رود، هرگونه تجمع افراد بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی می تواند به بحرانی شدن وضعیت موجود دامن بزند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: افزایش موارد مثبت کرونا و تعداد بستری های سرپایی نشان می دهد وضعیت استان اصفهان در پیک پنجم کرونا هر روز بحرانی تر می شود.

وی افزود: تست نیمی از بستری های سرپایی در استان اصفهان مثبت می شود که نگران کننده است و ممکن است زودتر از موعد برنامه ریزی شده بیمارستانهای بیشتری درمدار خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا قرار گیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی با اعلام اینکه درحال حاضر بیمارستانهای امین و خورشید بیمارستانهای مرجع کرونا در کلانشهر اصفهان هستند، هشدار داد: هرگونه سفر به شهرستانهای قرمز و نارنجی استان اصفهان وتفرجگاه هایی نظیر باغ بهادران و چادگان، ممنوع است و با توجه به بازگشایی زاینده رود، هرگونه تجمع افراد بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی می تواند به بحرانی شدن وضعیت موجود دامن بزند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از سه هزار و ۲۲۱ بیمار مشکوک به کرونا هزار و ۲۸۱ مورد قطعی شناسایی شد و ۲۸۹ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۷۴ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز هزار و ۲۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۱۷۱ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۶ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۳ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

ممنوعیت سفر به شهرستانهای قرمز و نارنجی اصفهان و تفرجگاه های باغ بهادران و چادگان/شناسایی ۱۲۸۱ مورد مثبت کرونا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =