اکسیژن کرونایی کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: سویه کرونای دلتا علت اصلی شیوع کرونا است؛ در شبانه روز گذشته ۷۸۶ مورد جدید شناسایی شده است و اصفهانی ها بدون نوبت به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه سویه کرونای دلتا علت اصلی شیوع کرونا است، اظهار کرد: در زمان حاضر واکسیناسیون تمام گروه های سنی دراستان بر اساس نوبت و زمان اعلام شده در پیامک ارسالی انجام می شود.

وی افزود: دلیل واکسینه نشدن جمعیت باقی مانده سالمندان استان مسائل مختلفی از جمله نداشتن تمایل به دریافت واکسن و یا دریافت نکردن پیامک های حضور برای واکسیناسیون بوده است. بنا بر آخرین آمار، تمام کادر درمانی استان اصفهان که داوطلب دریافت واکسن بودند به طور کامل واکسینه شدند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۱۲۵ بیمار مشکوک به کرونا ۷۸۶ مورد قطعی شناسایی شد و ۲۶۶ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۹۹ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز هزار و ۱۹۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۱۷۷ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۴  بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۵مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

اصفهانی ها بدون نوبت به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند/شناسایی ۷۸۶ مورد جدید

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =