اکسیژن کرونایی کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: سویه کرونای دلتا علت اصلی شیوع کرونا است؛ وضعیت کرونا در اصفهان حاد است و در شبانه روز گذشته ۸۲۲ مورد جدید شناسایی شده است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه سویه کرونای دلتا علت اصلی شیوع کرونا است، اظهار کرد: سویه کرونای دلتا علت اصلی شیوع کرونا است و وضعیت کرونا در اصفهان حاد است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۴۵۹ بیمار مشکوک به کرونا ۸۲۲ مورد قطعی شناسایی شد و ۱۸۹ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۵۲ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز هزار و ۴۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۱۶۹ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۹ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۷ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

وضعیت کرونا در اصفهان حاد است/شناسایی ۸۲۲ مورد جدید

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =