مدیرعامل بانک صنعت و معدن

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: این بانک با توجه به رسالت تخصصی که دارد از واحدهای تولیدی راکد برای تداوم فعالیت و حفظ و ایجاد اشتغال، ارتقاء تولید و تامین سرمایه در گردش آنها، حمایت می‌کند.

به گزارش ایراسین به نقل از شاتا، حسین مهری در بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه با اشاره به نیاز برخی شرکت‌ها و واحدهای تولیدی این استان به سرمایه در گردش و تامین مالی برای توسعه و راه‌اندازی خط تولید، افزود: این بانک در راستای پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای حمایت از تولید و ایجاد شرکت‌های جدید و همچنین راه اندازی واحدهای راکد آمادگی دارد.

وی با اشاره به نیاز شرکت زمزم کرمانشاه به سرمایه در گردش برای ادامه فعالیت، اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم این شرکت به سرمایه در گردش برای تامین مواد اولیه این بانک مساعدت لازم را خواهد داشت.

کمک به راه‌اندازی فاز دوم و سوم شرکت زمزم کرمانشاه

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در ادامه از راه‌اندازی فاز دوم و سوم شرکت زمزم کرمانشاه در تکمیل زنجیره ارزش این شرکت استقبال کرد.

پتانسیل‌های صادراتی کارخانه ایران خودرو صحنه

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ضمن تاکید بر مزیت رقابتی استان به دلیل همجواری با کشورهای همسایه به پتانسیل و موقعیت کارخانه ایران خودرو در صحنه، بدلیل نزدیکی به بازار عراق اشاره کرد و خواستار تلاش مدیران شرکت های تولیدی فعال در استان کرمانشاه برای حضور قوی در بازار عراق شد.

پرداخت ۵۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان کرمانشاه طی سالهای گذشته

وی یادآور شد: این بانک طی سال های گذشته ۵۲ هزار میلیارد ریال در این استان تسهیلات پرداخت کرده است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور تاکید کرد: طی سال های گذشته ۱۴ طرح بزرگ در استان کرمانشاه تأمین اعتبارشده است که از این تعداد ۱۰ طرح به بهره‌برداری رسیده است و ۴ طرح آن نیز عملیات اجرایی آن آغازشده و در دست‌ احداث هستند.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن تأکید کرد: از عمده این طرح‌ها می‌توان به ایران‌خودرو کرمانشاه، قوطی سازی سینا، مجتمع ذوب‌آهن، شرکت ایمان سرم، کاغذ معدنی خسروی، ایلیا ذرت و ...اشاره کرد.

مهری با تاکید بر نگاه حمایتی این بانک در راستای توسعه و ایجاد واحدهای تولیدی در سراسر کشور گفت: اولویت این بانک پرداخت سرمایه درگردش واحدهای تولیدی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =