سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: خاموشی های چهارراه ها اجتناب ناپذیر است و شهروندان مطابق با قوانین آیین نامه برای عبور از چهارراه های خاموش اقدام کنند. از سوی دیگر با قرمز شدن شهر اصفهان ورود و خروج از اصفهان ممنوع شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: از آنجایی که چراغ های راهنما سرچهارراه ها به برق شهری متصل هستند، هرگونه قطع شدن برق این چراغ ها را خاموش می کند و منجر به بی نظمی در شهر می شود و این مساله اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: با قطع شدن برق در هر منطقه، چراغ راهنمایی ۲۰ الی ۳۰ چهارراه خاموش می شود و منجر به ترافیک می شود؛ این مساله وقتی حاد می شود که بدانیم برای مدیریت سر هر چهارراه حداقل به ۴ مامور نیروی انتظامی نیاز است و با کمبود پلیس مواجهیم. از شهروندانی که با درک شرایط موجود با پلیس همراهی می کنند تشکر می کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: بارها متذکر شدیم چراغ های راهنمایی سر چهارراه نیازمند به برق ذخیره ای هستند و نیاز است که به پنل های خورشیدی مجهز شوند اما در شرایط موجود همراهی شهروندان می تواند گره گشای این مساله باشد.

وی اضافه کرد: اگرچه هماهنگی با اداره برق انجام گرفته است تا پلیس در تقاطع های خاموش مستقر شود، اما نیروی پلیس برای مدیریت این موضوع کافی نیست و نیاز است که شهروندان در هنگام خاموشی چراغ راهنمایی به یاری یکدیگر بشتابند و اگر شهروندی مسیر را هدایت می کند همراهی کنند تا امیدواریم از این بحران عبور کنیم.

سر چهارراه های خاموش مطابق با قوانین آیین نامه اقدام کنید

وی افزود: رانندگان موظف هستند در تقاطع های خاموش مطابق با قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام کنند چراکه تمام قوانین در تقاطع هایی که فاقد چراغ هستند در آیین نامه آمده است.

ورود و خروج به اصفهان ممنوع شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان به وضعیت قرمز در استان اصفهان هم اشاره ای کرد وگفت: وروداز و خروج به شهرهای قرمز کرونایی ممنوع است و افرادی که نسبت به این اقدام مبادرت کنند مشمول جریمه می شوند.

تعطیلی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی

وی اضافه کرد: مراکز تعویض پلاک، آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی، آزمون های گروهی تعطیل است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =