• ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
  • کد خبر: 16406
  • readingTime: ۱ دقیقه
آرم ذوب آهن

گزارش عملکرد ماهانه شرکت ذوب آهن اصفهان با نماد ذوب برای دوره منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش شرکت در ۳ ماهه ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ با رشد ۱۳۰ درصدی همراه شده است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش شرکت ذوب آهن اصفهان در خردادماه ۱۴۰۰ برابر با ۲۶,۷۴۷,۷۸۴ میلیون ریال بوده است که از این میزان سهم فروش در بازار داخلی به میزان ۱۴,۱۲۲,۶۶۴ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۱۲,۶۲۵,۱۲۰ میلیون ریال شده است. همچنین می‌توان گفت محصول پرفروش این شرکت در بازار داخلی تیرآهن و در بازار صادراتی نیز شمش کالایی بوده است.

در ۲ ماهه اول امسال شرکت ذوب آهن اصفهان، فروشی برابر با ۴۹,۱۰۶,۵۹۷ میلیون ریال داشته که از این میزان سهم فروش بازار داخلی ۲۴,۴۰۰,۵۴۰ میلیون ریال و بازار صادرتی نیز ۲۴,۷۰۶,۰۵۷ میلیون ریال بوده است.

در مجموع می‌توان گفت: شرکت ذوب آهن اصفهان از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای خرداد ماه، فروشی برابر با ۷۵,۸۵۴,۳۸۱ میلیون ریال داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که عدد ۳۲,۹۴۲,۹۱۴ میلیون ریال به ثبت رسیده، با رشد ۱۳۰ درصدی در فروش همراه شده است.

گفتنی است میزان فروش داخلی شرکت ذوب آهن در ۳ ماهه اول امسال ۳۸,۵۲۳,۲۰۴ میلیون ریال و در بازار صادراتی نیز ۳۷,۳۳۱,۱۷۷ میلیون ریال بوده است. همچنین این شرکت طی بهار امسال موفق شده است: تیرآهن به میزان ۱۷۳ هزار و ۷۰۱ تن، میلگرد ۶۴ هزار و ۴۱۲ تن، کلاف ۱۲ هزار و ۹۳۳ تن، شمش کالایی ۷ هزار و ۴۷۷ تن، ریل ۱۳ هزار و ۶۸۰ تن و سایر محصولات (نبشی، ناودانی و...) به میزان ۲ هزار و ۳۵۱ تن تولید کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =