استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران مقابل آلومینیوم اراک تن به تساوی بدون گل داد.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال تهران روز پنجشنبه دهم تیرماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه امام خمینی میهمان آلومینیوم اراک بود که این بازی در پایان با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

نیمه نخست زیبایی را از هر دو تیم شاهد نبودیم و توپ بیشتر در یک سوم میانی زمین ضربه خورد، تنها صحنه ای که می توان به آن اشاره کرد در دقیقه ۳۲ اتفاق افتاد که ضربه ایستگاهی مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه را پورحمیدی با یک شیرجه دیدنی از کنج دروازه آلومینیوم اراک دفع کرد تا دو تیم بدون گل زده راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم استقلال برای پیروزی تلاش مضاعفی داشت و حتی دقیقه ۶۷ به گل رسید که محمد جواد مداح کمک داور اول به اشتباه گل صحیح ارسلان مطهری را مردود اعلام کرد.

استقلال هرچه تلاش کرد نتوانست به گل برتری برسد و بازی بدون گل به اتمام رسید، شاگردان مجیدی با این تساوی ۴۴ امتیازی شدند و همچنان در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند و آلومینیوم ۳۷ امتیازی شد و جایگاه چهارم خود از تراکتور تبریز را پس گرفت.

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات (جهانبخش ذبیحی طاهر ۷۸)، پوریا آریاکیا، محمد ایران‌پوریان (مصطفی احمدی ۶۹)، سید مهدی حسینی، معین عباسیان، حامد پاکدل (امید سینگ ۷۹) و سعید باقرپسند      سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند (متین کریم‌زاده ۷۲)، سیاوش یزدانی، محمد نادری، محمد دانشگر (احمد موسوی ۴۶)، مهدی مهدی‌پور (فرشید اسماعیلی ۴۶)، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (آرمان رمضانی ۷۲)       سرمربی: فرهاد مجیدی

تیم داوری: مهدی سید علی، محمد جواد مداح، امیر محمد داود زاده و حسین زمانی

کارت زرد: مصطفی احمدی (۸۰) از آلومینیوم -فرشید اسماعیلی (۸۰) از استقلال

دقایق حساس:

دقیقه ۵: ضربه زمینی حامد پاکدل از زاویه بسته را حسینی در طی دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۳۲: ضربه ایستگاهی مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه را پورحمیدی با یک شیرجه دیدنی از کنج دروازه راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۲: ضربه پوریا آریا کیا از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه ۵۱: ضربه ایستگاهی معین عباسیان را سید حسین حسینی با یک عکس العمل استثنایی از زیر طاق دروازه به بیرون کشید.

دقیقه ۶۷: پاس در عمق اسماعیلی به محمد نادری با شوت این بازیکن از سمت راست محوطه جریمه همراه بود که توپ به دیرک دروازه برخورد کرد. ارسلان مطهری با حضور در این صحنه توپ را وارد دروازه کرد اما کمک داور به اشتباه آفساید او را اعلام نمود.

دقیقه ۸۸: شاهین توکلی با ضربه سر قصد قطع کردن ارسال بازیکن تیم استقلال را داشت که توپ با اختلافی بسیار ناچیز از کنار دروازه رد شد تا خطر یک گل به خودی مرگبار برای آلومینیومی ها انجام نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =