تراکتور

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با شکست یک بر صفر مقابل تراکتور تبریز خطر سقوط بیش از پیش تهدیدش می کند.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان روز چهارشنبه نهم تیرماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تبریزی ها به پایان رسید.

در نیمه نخست توپ بیشتر در میانه زمین در گردش بود و کمتر دروازه دو تیم مورد هجوم مهاجمان قرار گرفت اما در دقیقه ۱۲ پس از برخورد توپ به دست مدافع ذوب آهن در محوطه جریمه داور اعلام پنالتی نمود و محمد عباس زاده مهاجم تراکتوری ها این ضربه را پس از مهار شهاب گردان در ریباند به گل تبدیل کرد تا شاگردان فیروز کریمی با برتری یک گل به رختکن بروند. گفتنی است با توجه به شکست هفته قبل تراکتور تبریز مقابل پدیده ۱۰ نفره، فیروز کریمی در راس کادرفنی جایگزین رسول خطیبی شد.

 ذوب آهن در نیمه دوم برتری محسوسی نسبت به حریف داشت و سخت به دنبال پیروزی در این میدان بود اما شاگردان فیروز کریمی به خوبی بازی را مدیریت کردند و این مربی اولین سه امتیاز را با تراکتوری ها کسب کرد. تراکتور تبریز با این پیروزی و کسب ۳۶ امتیاز موقتا به رده چهارم جدول رده بندی آمد و ذوب آهن اصفهان ۲۲ امتیازی باقی ماند تا خطر سقوط به لیگ دسته اول بیش از پیش تهدیدش کند.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، میلاد فخرالدینی (محمد خرم الحسینی ۷۰) (پیمان کشاورز ۹۰)، هادی محمدی، میثم تیموری، بهزاد سلامی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، محمد قنبری (امین اسدی ۵۵)، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده (محمد قادری ۵۵)      سرمربی: فیروز کریمی      

ترکیب ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده (محمد قریشی ۷۱)، سینا اسدبیگی، رضا محمودآبادی (محمد پناهی ۷۱)، دانیال مومنی (ایوان دارکوویچ ۷۷)، مجتبی حق‌دوست، میلاد جهانی (حسین شنانی ۵۶) و دارکو بیدوف (پیمان رنجبری (۷۷)   سرمربی: مجتبی حسینی

تیم داوری: یاسر همرنگ، آرمان اسعدی و محمد رضا مدیر روستا – داور چهارم: رضوان سرشار

کارت زرد: میثم تیموری(۳۶)، میلاد فخرالدینی (۶۵)، اکبر ایمانی(۷۸)، مهدی تیکدری (۷۸)، پیمان کشاورز(۹۶)از تراکتور – شهاب گردان (۴۶) از ذوب آهن

دقایق حساس:

دقیقه ۸: شوت سنگین میلاد جهانی از پشت محوطه جریمه را محمدرضا اخباری به صورت ناقص مهار کرد.

گل تراکتور دقیقه ۱۲ توسط محمد عباس زاده: داور برخورد توپ به دست مدافع ذوب آهن را اعلام پنالتی نمود و محمد عباس زاده این ضربه را پس از مهار دروازه بان در ریباند به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۴۸: ضربه زمینی مجتبی حقدوست از پشت محوطه پس از برخورد به میلاد جهانی مقابل بیدوف قرار گرفت که این مهاجم از این موقعیت نتوانست استفاده کند و اخباری توپ را مهار کرد.

دقیقه ۷۱: ضربه سر وحید محمدزاده روی ارسال کرنر می رفت درون دروازه تراکتور قرار بگیرد اما اسدی توپ را از روی خط  برگشت داد.

دقیقه ۸۸: ضربه فنی ایوان مارکوویچ از داخل محوطه جریمه را اخباری با یک واکنش زیبا مهار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =