کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با افزایش ۳۵ درصدی شناسایی موارد مثبت کرونا، احتمال تغییر رنگ شهرستانها به سمت شرایط بدتر وجود دارد و در شبانه روز گذشته ۶۵۱ مورد جدید شناسایی شده است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به تهدید جدی موج پنجم کرونا در اصفهان اظهار کرد: با افزایش ۳۵ درصدی شناسایی موارد مثبت کرونا، احتمال تغییر رنگ شهرستانها به سمت شرایط بدتر وجود دارد و در شبانه روز گذشته ۶۵۱ مورد جدید شناسایی شده است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۴۸ بیمار مشکوک به کرونا ۶۵۱ مورد قطعی شناسایی شد و ۲۰۰ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۱۴۸بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۸۷۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۱۶۵ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۳ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۵ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

رنگ اصفهان به سمت قرمز شدن می رود!/شناسایی ۶۵۱ مورد جدید کرونا در اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =