ماشین آلات معدنی

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت تهران با اشاره به فرا رسیدن دهم تیر روز صنعت و معدن، این روز را به معدنکاران استان تبریک گفته خاطرنشان کرد: علیرغم داشتن مجوز و پروانه بهره برداری ۴۰ معدن غیر فعال، درسال جاری هیچ معدن تعطیل شده ای در استان تهران نداریم.

به گزارش ایراسین به نقل از شاتا، علی عبدی با بیان این مطلب گفت: با وجود مشکلاتی نظیر معارضین محلی، مشکلات محیط زیستی و منابع طبیعی سعی گردیده با تشکیل کارگروهی تعاملی با دستگاههای مرتبط و تامین اعتبار برای ایجاد زیر ساخت ها، مشکلات معادن رفع و به چرخه تولید بازگردانده شوند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت تهران با اشاره به معادن فعال استان گفت: دراستان تهران معادن آهک، سنگ لاشه و شن و ماسه مواد معدنی استحصالی وجود دارد که در عمران و ساخت وساز معادن شهرتهران نقش مهمی را ایفا می کنند؛ همچنین درحوزه صنایع معدنی و محصولات وابسته به آن تهران از قطب های فعال کشور بوده و به دلیل سیستم حمل و نقل مناسب و دسترسی به فرودگاه‌های بین المللی درصادرات محصولات معدنی نقش حائز اهمیتی درکشور را داشته است.

وی درادامه با بیان اینکه سازمان صمت تهران با پیشنهاد تشکیل کمیته محیط زیست معدن با مشارکت دستگاه‌های متولی در شورای شهر تهران، اظهار امیدواری کرد تا به این وسیله صدای معدن کاران شنیده شده و بتوان با تعامل و همکاری گسترده با دیگر دستگاه‌های ذیربط مسائل و مشکلات آنها را رفع نماییم.

عبدی از رشد ۱۳۵ درصدی دریافت حقوق دولتی از معادن استان تهران خبرداد و گفت: درسال ۱۳۹۹ بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان حقوق دولتی از معادن استان تهران وصول و به خزانه کشور واریز شده است. این مقدار از مبلغ وصولی به نسبت مدت مشابه سال ۱۳۹۸رشدی بالغ بر ۱۳۵ درصد را دارا می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =