اکسیژن کرونایی کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با توجه به افزایش ۳۰ درصدی تست های مثبت احتمال موج پنجم کرونا دراصفهان تقویت شده است و شمار مبتلایان روزانه به ۶۰۰ نفر افزایش یافت.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: با توجه به افزایش ۳۰ درصدی تست های مثبت احتمال موج پنجم کرونا دراصفهان تقویت شده است. این در حالی است که در زمینه واکسیناسیون اتفاق جدیدی رخ نداده است.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۱۲۶ بیمار مشکوک به کرونا ۶۰۰ مورد قطعی شناسایی شد و ۱۵۸ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۱۶۳بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۹۰۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۱۴۴ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۱ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۴ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

موج پنجم کرونا در کمین اصفهان/ شمار مبتلایان روزانه به ۶۰۰ نفر رسید

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =